Διοίκησης Τουρισμού – Πανεπιστήμιο Πατρών (1283)

Panepistimio Patron - Oikonomologos.gr - logoΤο Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Πατρών με έδρα την Πάτρα ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2019 και αποτελεί μετεξέλιξη του Τμήματος Τουριστικών Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας το οποίο καταργήθηκε.

Το περιεχόμενο σπουδών του καλύπτει το γνωστικό αντικείμενο της εφαρμογής της Τουριστικής Επιστήμης και της Επιστήμης της Διοίκησης (Management) στην διοίκηση και λειτουργία Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών.

Αποστολή Τμήματος

Η αποστολή του Τμήματος Διοίκησης Τουρισμού της Σχολής Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών είναι:

  • Η ολοκληρωμένη εκπαίδευση των φοιτητών στην διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών καθώς και στον σχεδιασμό τουριστικής πολιτικής και ανάπτυξης σετοπικό, περιφερειακό, εθνικό καιδιεθνές επίπεδο.
  • Η διεπιστημονική προσέγγιση τόσο του τουριστικού γνωστικού αντικειμένου όσο και του κλάδου σε ένα μεταβαλλόμενο πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό, τεχνολογικό και πολιτισμικό περιβάλλον, με σύγχρονες μεθόδους και εργαλεία έρευνας.

Επαγγελματική Αποκατάσταση

Οι απόφοιτοι του Τμήματος Διοίκησης Τουρισμού είναι επιστήμονες του τουρισμού και έχουν όλες τις απαραίτητες επιστημονικές και τεχνολογικές γνώσεις και δεξιότητες, που απαιτούνται προκειμένου να υιοθετούν συστηματικές προσεγγίσεις, να αναλύουν προβλήματα στη λήψη των αποφάσεων και να μετατρέπουν διάφορες πληροφορίες, σε χρήσιμες κατευθυντήριες γραμμές για την ανάπτυξη του τουρισμού και τη διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων.

Επίσης δύνανται να απασχοληθούν ως στελέχη στις παρακάτω επιχειρήσεις, φορείς και οργανισμούς:

  • στο σχεδιασμό και τη διοίκηση ολόκληρης της τουριστικής επιχείρησης, εφαρμόζοντας επιστημονικές μεθόδους στην οργάνωση και λειτουργία της.
  • στο σχεδιασμό, τη δημόσια διοίκηση, και τη πολιτική τουρισμού σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.
  • στη διαχείριση, εκπαίδευση και ανάπτυξη των ανθρωπίνων πόρων τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών.
  • στον τομέα παραγωγής ξενοδοχειακού προϊόντος, και ιδίως τη διαχείριση, οργάνωση και λειτουργία δωματίων, ορόφων, συνεδριακών χώρων, καθώς και τμημάτων άθλησης και ψυχαγωγίας πελατών.
  • στον τομέα παραγωγής ξενοδοχειακού προϊόντος, και ιδίως τον εφοδιασμό και τη διαχείριση υλικών και ποτών των επισιτιστικών τμημάτων και μονάδων.
  • στη προώθηση και πώληση προϊόντων στους καταναλωτές, απευθείας από τους παροχείς τουριστικών υπηρεσιών και προϊόντων.
  • στην εφαρμογή επιχειρησιακών και διεθνών πληροφοριακών συστημάτων συγκέντρωσης, επεξεργασίας και προώθησης στοιχείων και πληροφοριών των τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών.
  • στην εφαρμογή των νέων τεχνολογιών της πληροφορικής και των επικοινωνιών και ιδιαίτερα των τεχνολογιών του διαδικτύου στους κλάδους της τουριστικής βιομηχανίας.
  • στο τομέα marketing και ιδίως τη δημιουργία, τιμολόγηση, προβολή (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, προώθηση) και διάθεση τουριστικών υπηρεσιών και προϊόντων.
  • στην σύνταξη μελετών για την ίδρυση, την λειτουργία και τον εκσυγχρονισμό τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών.
  • στον συλλογικό σχεδιασμό και εφαρμογή προγραμμάτων για την ανάπτυξη διαφόρων μορφών τουρισμού, καθώς και την έρευνα και ανάπτυξη νέων τουριστικών προϊόντων σε υφιστάμενους ή νέο-αναδυόμενους τουριστικούς προορισμούς.
  • στη διασφάλιση ποιότητας παροχής τουριστικών υπηρεσιών και συμμόρφωσης του τελικού τουριστικού προϊόντος με τα σχετικά πρότυπα (π.χ. HACCP, ISO).
Website