Η Forthnet ΑΕ, η εταιρία που έφερε το Internet και τη Συνδρομητική Τηλεόραση στην Ελλάδα και παρέχει συνδυαστικές υπηρεσίες Ψυχαγωγίας και Επικοινωνίας, ζητά να προσλάβει Customer Experience Executive.
Κύριες Αρμοδιότητες Θέσης:
- Σχεδιασμός, υλοποίηση και συντήρηση των απαραίτητων εργαλείων για την σωστή, χρήσιμη και έγκαιρη καταγραφή της Φωνής του Πελάτη.
- Σχεδιασμός ερευνών πελατών σε συνεργασία με τα αρμόδια εσωτερικά τμήματα.
- Συμβολή στην αλλαγή της Eταιρικής Κουλτούρας προς την Πελατοκεντρικότητα.
- Aνάλυση των Customer Journeys, διαχωρισμός σε στάδια, καταγραφή διαδικασιών και KPIs ανά στάδιο και βελτίωση αυτών.
- Δημιουργία παρουσιάσεων προόδου και customer insights.
Απαραίτητα Προσόντα:
- Απόφοιτος ΑΕΙ (Marketing ή Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Τηλεπικοινωνίες).
- Κάτοχος Μεταπτυχιακού/ΜΒΑ θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν.
- Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση βελτίωση Εμπειρίας Πελάτη τουλάχιστον 4 έτη στο χώρο των υπηρεσιών ή στις τηλεπικοινωνίες.
- Εμπειρία στο Product Management θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
- Εμπειρία σε προγράμματα/ θέσης ευθύνης αλλαγής κουλτούρας, σχηματισμός διαδικασιών σε υπηρεσίες θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν.
- Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
- Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ MS Office
Απαραίτητες Ικανότητες και Δεξιότητες
- Ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας.
- Μεθοδική, στρατηγική και αναλυτική σκέψη.
- Καινοτομία, πρωτοβουλία και πάθος για το βέλτιστο αποτέλεσμα.
- Διαπραγματευτικές ικανότητες.
- Ομαδικότητα και ευελιξία.
Η εταιρεία προσφέρει:
- Ιδιωτικό Πρόγραμμα Ομαδικής Ασφάλισης.
- Εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης..
- Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας.