Η αγγελια αυτη δημοσιευθηκε πριν από 2 μηνες και ισως εχει καταργηθει

Η Forthnet ΑΕ, η εταιρία που έφερε το Internet και τη Συνδρομητική Τηλεόραση στην Ελλάδα και παρέχει συνδυαστικές υπηρεσίες Ψυχαγωγίας και Επικοινωνίας, ζητά να προσλάβει Customer Experience Executive.

Κύριες Αρμοδιότητες Θέσης:

  • Σχεδιασμός, υλοποίηση και συντήρηση των απαραίτητων εργαλείων για την σωστή, χρήσιμη και έγκαιρη καταγραφή της Φωνής του Πελάτη.
  • Σχεδιασμός ερευνών πελατών σε συνεργασία με τα αρμόδια εσωτερικά τμήματα.
  • Συμβολή στην αλλαγή της Eταιρικής Κουλτούρας προς την Πελατοκεντρικότητα.
  • Aνάλυση των Customer Journeys, διαχωρισμός σε στάδια, καταγραφή διαδικασιών και KPIs ανά στάδιο και βελτίωση αυτών.
  • Δημιουργία παρουσιάσεων προόδου και customer insights.

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Απόφοιτος ΑΕΙ (Marketing ή Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Τηλεπικοινωνίες).
  • Κάτοχος Μεταπτυχιακού/ΜΒΑ θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν.
  • Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση βελτίωση Εμπειρίας Πελάτη τουλάχιστον 4 έτη στο χώρο των υπηρεσιών ή στις τηλεπικοινωνίες.
  • Εμπειρία στο Product Management θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
  • Εμπειρία σε προγράμματα/ θέσης ευθύνης αλλαγής κουλτούρας, σχηματισμός διαδικασιών σε υπηρεσίες θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν.
  • Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ MS Office

Απαραίτητες Ικανότητες και Δεξιότητες

  • Ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας.
  • Μεθοδική, στρατηγική και αναλυτική σκέψη.
  • Καινοτομία, πρωτοβουλία και πάθος για το βέλτιστο αποτέλεσμα.
  • Διαπραγματευτικές ικανότητες.
  • Ομαδικότητα και ευελιξία.

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Ιδιωτικό Πρόγραμμα Ομαδικής Ασφάλισης.
  • Εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης..
  • Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας.

Εταιρεία: Forthnet
Επικοινωνία: Forthnet