Περιγραφή Θέσης
- Προσέλκυση νέων πελατών μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας
- Συμβουλευτική προσέγγιση των νέων και των υφιστάμενων πελατών
- Σχεδιασμός ενεργειών για την προσέλκυση νέων υποψήφιων πελατών
- Εφαρμογή της εμπορικής και της τιμολογιακής πολιτικής που ορίζει η εταιρία
- Παρακολούθηση ποιοτικών και ποσοτικών στόχων
- Ανάλυση των τάσεων και των αλλαγών της αγοράς
- Ενημέρωση CRM
- Εξωτερικά ραντεβού με πελάτες
- Reporting
Προφίλ Υποψηφίου
- Απόφοιτος/η ΑΕΙ/TEI
- Δύο (2) – τρία (3) έτη αντίστοιχης προϋπηρεσίας (Β2Β πωλήσεις, telesales, customer support)
- Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ και των εφαρμογών του MS-Office
- Εξοικείωση στη χρήση CRM
- Ανεπτυγμένες διαπραγματευτικές, επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
- Πελατοκεντρική αντίληψη
- Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
Παροχές Εταιρίας
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας