Η αγγελια αυτη δημοσιευθηκε πριν από 2 μηνες και ισως εχει καταργηθει

Περιγραφή Θέσης

  • Προσέλκυση νέων πελατών μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • Συμβουλευτική προσέγγιση των νέων και των υφιστάμενων πελατών
  • Σχεδιασμός ενεργειών για την προσέλκυση νέων υποψήφιων πελατών
  • Εφαρμογή της εμπορικής και της τιμολογιακής πολιτικής που ορίζει η εταιρία
  • Παρακολούθηση ποιοτικών και ποσοτικών στόχων
  • Ανάλυση των τάσεων και των αλλαγών της αγοράς
  • Ενημέρωση CRM
  • Εξωτερικά ραντεβού με πελάτες
  • Reporting

Προφίλ Υποψηφίου

  • Απόφοιτος/η ΑΕΙ/TEI
  • Δύο (2) – τρία (3) έτη αντίστοιχης προϋπηρεσίας (Β2Β πωλήσεις, telesales, customer support)
  • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ και των εφαρμογών του MS-Office
  • Εξοικείωση στη χρήση CRM
  • Ανεπτυγμένες διαπραγματευτικές, επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
  • Πελατοκεντρική αντίληψη
  • Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα

Παροχές Εταιρίας

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

Εταιρεία: Adecco
Επικοινωνία: Adecco