Loading...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Loading...
Skip to content

Οδηγος Σπουδων και Επαγγελματικης Σταδιοδρομιας για Οικονομολογους

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...
Οικονομολόγος
  • ΠανεπιστήμιαLooking for studies
  • ΤμήματαAll the schools
  • ΜαθήματαDescriptions
  • ΕπαγγέλματαTell me more..
  • ΕπικοινωνίαI have a question!

Account Manager – QIVOS

Η αγγελια αυτη δημοσιευθηκε πριν από 2 μηνες και ισως εχει καταργηθει

We are looking for exceptional and talented Account Managers to join our Client Service team:

Responsibilities

  • Planning & delivering Consumer Relationship Marketing campaigns from strategy & conceptualization through to analysis & budgeting
  • Encouraging customer retention & customer loyalty through a variety of media
  • Ability to develop & implement CRM plans for national & international clients

Qualifications & Skills

Education Requirements

  • University Degree in Marketing
  • A Postgraduate Degree is prerequisite
  • Excellent command of Greek and English language (written and verbal).
  • Fluency in any other European languages will be strongly appreciated

Experience

  • At least 6 years solid background in Marketing and Customer Relationship Management ideally in a similar industry
  • Strong background in customer acquisition, re engagement & retention strategies
  • Proven track record of success and achievement as member of Client Service Team. Extensive account management skills based on important national & international clientele
  • Experience in all aspects of developing and managing marketing strategies
  • Understanding of the online & offline media as well as Social Media environment

Skills

  • Excellent communication skills, with the ability to speak and listen, as well as clearly express their ideas
  • Strong project management & analytical skills.
  • Efficiency in establishing trustworthy relations with clients
  • Availability of traveling abroad (within Europe) as well as efficiency in a cross-cultural work environment will be strongly appreciated
  • High organized & punctual , coping with tight deadlines
  • Ability to make swift decisions and solve problems quickly
  • Creative & innovative thinker
  • Presentation skills
  • Multitasking
  • Ability to work effectively within deadlines as a member of a team
  • Sharp eye on details

Εταιρεία: QIVOS
Επικοινωνία: QIVOS

Μοιραστειτε το:

  • Πατήστε για κοινοποίηση στο Facebook(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
  • Κλικ για κοινοποίηση στο Twitter(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
  • Κλικ για αποστολή ενός συνδέσμου μέσω email σε έναν/μία φίλο/η(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
Θεματα: Θέσεις Εργασίας

Πλοήγηση άρθρων

Data Analyst – Growth Digital Agency
Product Manager – Mobile Technology

Updates

10 Σεπτεμβριου 2022

Βάσεις 2022: Όσο ψηλότερα, τόσο μεγαλύτερες οι ελεύθερες πτώσεις

2 Σεπτεμβριου 2022

Ξεκινά η ηλεκτρονική εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελληνίων

3 Φεβρουαριου 2022

Χάρβαρντ και Κολούμπια ιδρύουν παραρτήματα στην Ελλάδα για μεταπτυχιακές και προπτυχιακές σπουδές

21 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

Καταργήθηκε το δεύτερο μηχανογραφικό για τις Πανελλήνιες 2022

10 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

ΟΠΑ: Νέα web εφαρμογή με το Πρόγραμμα Εξεταστικής

Περισσοτερα

    Sticky

  • Τι προσφέρει ο oikonomologos.gr;

  • Τι είναι ο Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος;

  • Τι διδάσκεται στο μάθημα Ανάλυσης και Σχεδιασμού Επιχειρηματικών Διαδικασιών;

Σχετικα

Οδηγός Σπουδών και Προοπτικές Εξέλιξης για Οικονομολόγους

Πλοηγηση

  • About us
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης

Ακολουθηστε μας

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...

Copyright © 2023. Με την αποποίηση παντός δικαιώματος

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη.
Απαραίτητα Πάντα ενεργό
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Στατιστικά
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}