Η Optimal HR Group αναζητά για λογαριασμό πελάτη της -βιομηχανία τροφίμου- Key Account Manager (έδρα Αθήνα).
O Key Account Manager είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη και διαχείριση των Key Accounts με στόχο την κερδοφόρα υλοποίηση του πλάνου και την επίτευξη των εμπορικών στόχων της εταιρίας.
Responsibilities
- Διαχείριση συμφωνιών και ανάλυση ανταγωνισμού
- Υλοποίηση και παρακολούθηση επίτευξης στόχων
- Παρακολούθηση επιτυχούς υλοποίησης προωθητικών ενεργειών
- Εύρεση και ανάπτυξη πελατών Key Accounts αλλά και περαιτέρω ανάπτυξη των ήδη υπαρχόντων πελατών
- Παρακολούθηση της απόδοσης, αποτελεσματική διαχείριση και εξασφάλιση της άριστης και συνεχούς υποστήριξης υφιστάμενων και πελατών
- Ανάλυση και αξιολόγηση της αγοράς και αναζήτηση νέων ευκαιριών συνεχούς ανάπτυξης των πωλήσεων
- Ανάπτυξη και διατήρηση εποικοδομητικών σχέσεων με τρέχοντες και μελλοντικούς πελάτες με στόχο την εξασφάλιση μακροπρόθεσμων συνεργασιών και μεγιστοποίηση της απόδοσης τους
- Παρακολούθηση και διασφάλιση εφαρμογής της εμπορικής πολιτικής και των διαδικασιών της εταιρίας
- Παρακολούθηση KPI’s και δημιουργία σχετικών αναφορών
- Συναντήσεις με πελάτες και προμηθευτές
- Η θέση αναφέρεται στον Sales Director
Requirements
- Κάτοχος πτυχίου ΑΕΙ/ ΤΕΙ συναφούς κλάδου. Μεταπτυχιακό δίπλωμα θα συνεκτιμηθεί
- Συνολική εμπειρία 10 ετών σε οργανωμένο τμήμα Key Account πωλήσεων
- Σχετική εμπειρία σε FMCG (F&B, snacks), super market, εταιρία καταναλωτικού προϊόντος
- Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
- Επικοινωνιακός, δυναμικός, ευέλικτος, αποτελεσματικός
- Διαπραγματευτικές ικανότητες & ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
- Ικανότητα και εμπειρία στην διαχείριση προβλημάτων και ιδιαιτεροτήτων μεγάλων πελατών
- Φιλοδοξία εξέλιξης και ισχυρή θέληση για επίτευξη στόχων
Εταιρεία: Optimal HR
Επικοινωνία: Optimal HR