Loading...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Loading...
Skip to content

Οδηγος Σπουδων και Επαγγελματικης Σταδιοδρομιας για Οικονομολογους

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...
Οικονομολόγος
  • ΠανεπιστήμιαLooking for studies
  • ΤμήματαAll the schools
  • ΜαθήματαDescriptions
  • ΕπαγγέλματαTell me more..
  • ΕπικοινωνίαI have a question!

Βιομηχανικές Σχέσεις

Στόχος του μαθήματος

Βιομηχανικές Σχέσεις είναι το μάθημα που στοχεύει στην απόκτηση γνώσεων και ικανοτήτων στις συλλογικές διαπραγματεύσεις από τους φοιτητές, στο επιχειρησιακό κυρίως επίπεδο και στο χειρισμό των αποτελεσμάτων των αντίστοιχων διαπραγματεύσεων που πραγματοποιούνται εκτός της επιχείρησης.

Επιπλέον, εξετάζονται οι συνθήκες συλλογικών διαπραγματεύσεων που επικρατούν σε συστήματα βιομηχανικών σχέσεων σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η επιλογή των συστημάτων αυτών βασίζεται στο σκεπτικό, ότι το ελληνικό σύστημα έχει κοινά χαρακτηριστικά με ορισμένα από αυτά ή ακόμα ότι μπορεί να υιοθετήσει θεσμούς από τα ευρωπαϊκά συστήματα συλλογικής διαπραγμάτευσης. Παράλληλα εξετάζονται θεσμοί που μπορούν να επιδράσουν στα συστήματα βιομηχανικών σχέσεων όλων των χωρών της Ε.Ε., όπως ο θεσμός της Ευρωπαϊκής Εταιρείας.

Συνοπτική περιγραφή των περιεχομένων του μαθήματος

Το μάθημα Βιομηχανικές Σχέσεις ασχολείται με τα εξής αντικείμενα:

  • Επιχειρησιακή πολιτική
  • Διερεύνηση των πολιτικών φαινομένων των επιχειρήσεων
  • Ανάλυση συγκρούσεων
  • Ψυχολογία και κοινωνική ψυχολογία των διαπραγματεύσεων
  • Διαδικασία λήψεως αποφάσεων (decision making process) των συμμετεχόντων σε ένα σύστημα βιομηχανικών σχέσεων.
  • Το ελληνικό σύστημα βιομηχανικών σχέσεων-ελληνικές επιχειρήσεις και οι μεταβλητές που επιδρούν σε αυτές.
  • Σύγκριση με αντίστοιχα συστήματα ευρωπαϊκών χωρών και οι διαφορετικές κατευθύνσεις τους.
  • Θεωρίες συγκρούσεων και διαπραγματεύσεων
  • Πρακτική εφαρμογή από την ελληνική πραγματικότητα για την κατανόηση των θεωρητικών εννοιών.
  • Το μάθημα διδάσκεται στα εξής ιδρύματα:

    • Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ)

      Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων – Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) (313)

Updates

10 Σεπτεμβριου 2022

Βάσεις 2022: Όσο ψηλότερα, τόσο μεγαλύτερες οι ελεύθερες πτώσεις

2 Σεπτεμβριου 2022

Ξεκινά η ηλεκτρονική εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελληνίων

3 Φεβρουαριου 2022

Χάρβαρντ και Κολούμπια ιδρύουν παραρτήματα στην Ελλάδα για μεταπτυχιακές και προπτυχιακές σπουδές

21 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

Καταργήθηκε το δεύτερο μηχανογραφικό για τις Πανελλήνιες 2022

10 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

ΟΠΑ: Νέα web εφαρμογή με το Πρόγραμμα Εξεταστικής

Περισσοτερα

    Sticky

  • Τι προσφέρει ο oikonomologos.gr;

  • Τι είναι ο Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος;

  • Τι διδάσκεται στο μάθημα Ανάλυσης και Σχεδιασμού Επιχειρηματικών Διαδικασιών;

Σχετικα

Οδηγός Σπουδών και Προοπτικές Εξέλιξης για Οικονομολόγους

Πλοηγηση

  • About us
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης

Ακολουθηστε μας

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...

Copyright © 2023. Με την αποποίηση παντός δικαιώματος

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη.
Απαραίτητα Πάντα ενεργό
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Στατιστικά
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}