H Optimal HR Group για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά Διευθυντή Λογιστηρίου, ο οποίος άμεσα αναφερόμενος στον Οικονομικό Διευθυντή, θα είναι ο κύριος υπεύθυνος για την αποτελεσματική οργάνωση και τον συντονισμό της εύρυθμης λειτουργίας όλων των ενεργειών του Λογιστηρίου
Responsibilities
- Συμμετέχει στη κατάρτιση των τακτικών προϋπολογισμών, την αξιολόγηση των εμφανιζόμενων αποκλίσεων ανάμεσα στα προϋπολογισμένα και στα πραγματικά/ απολογιστικά μεγέθη και προτείνει διορθωτικές κινήσεις
- Έχει την πλήρη ευθύνη καταχώρησης και ορθής τήρησης των λογιστικών εγγραφών στην γενική και αναλυτική λογιστική, συγκεντρωτικών δηλώσεων, δηλώσεων ΦΠΑ, αποσβέσεων, ισοζυγίων πληρωμών και ανάλυση λογαριασμών
- Τηρεί και παρακολουθεί την τήρηση των προθεσμιών που έχει η Διεύθυνση Λογιστηρίου αναφορικά με τις εβδομαδιαίους, μηνιαίους, τριμηνιαίους και ετήσιους στόχους
- Διασφαλίζει τη σωστή διαχείριση των φορολογικών θεμάτων και την έγκαιρη εκπλήρωση των υποχρεώσεων έναντι των φορολογικών-διοικητικών αρχών και άλλων υπηρεσιών/αρμοδίων φορέων, ασφαλιστικών ταμείων κλπ
- Φροντίζει για τη διαρκή βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό του λογιστικού συστήματος της Εταιρείας & του Ομίλου έτσι ώστε να εξασφαλίζεται ότι αυτό ανταποκρίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις συνολικές εταιρικές ανάγκες
- Εποπτεύει τις διαδικασίες διεκπεραίωσης όλων των λογιστικών εργασιών, ώστε να διασφαλίζεται η συμμόρφωση με τις ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις της ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
- Έχει την αποκλειστική ευθύνη σύνταξης, υποβολής, παρακολούθησης και συμμόρφωσης των Οικονομικών Καταστάσεων και δηλώσεων της Εταιρίας & του Ομίλου σύμφωνα με την Ελληνική Φορολογική (Ε.Γ.Λ.Σ., Κ.Β.Σ., κλπ.), Ασφαλιστική, Εργατική και Εταιρική Νομοθεσία
- Επιβλέπει την προετοιμασία των μηνιαίων οικονομικών καταστάσεων και την αποστολή τους στους αρμόδιους φορείς διασφαλίζοντας την ορθότητα και την έγκαιρη υποβολή τους
- Μεριμνά για τη συνεχή εκπαίδευση και καθοδήγηση των υφισταμένων του/ της, επιβλέποντας την εκτέλεση των καθημερινών δραστηριοτήτων τους
- Πραγματοποιεί λογιστικούς ελέγχους τακτικούς και έκτακτους
- Συντονίζει τις λογιστικές συμφωνίες σε τουλάχιστον μηνιαία βάση
- Έχει την ευθύνη παρακολούθησης κα ανανέωσης των ασφαλιστηρίων συμβολαίων του Ομίλου
- Συντονίζει και επιβλέπει τις φυσικές απογραφές τόσο σε ετήσιο όσο και σε οποιοδήποτε χρονικό διάστημα ορισθεί να πραγματοποιούνται
- Συμμετέχει σε όποια έκτακτα θέματα χρειαστεί η συμμετοχή και συμβολή του
- Διοικεί την ομάδα του και παρέχει την απαραίτητη υποστήριξη και καθοδήγηση προκειμένου να επιτύχει την επίτευξη των στόχων του τμήματος του
Requirements
- Πτυχίο ΑΕΙ Οικονομικής/Λογιστικής Κατεύθυνσης
- Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών επιθυμητός
- Κάτοχος Άδειας Α΄ Τάξης του Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος
- Εμπειρία στη χρήση λογισμικού SAP
- Ευχέρεια στη χρήση του MS office και ειδικότερα του MS Excel
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 5 έτη σε αντίστοιχες Διευθυντικές Θέσεις στο Οικονομικό τμήμα μεγάλης ανώνυμης εταιρείας, κατά προτίμηση του βιομηχανικού τομέα
- Άριστη γνώση Αγγλικών
- Άριστη γνώση των Ε.Γ.Λ.Σ., Κ.Β.Σ., Φορολογίας Εισοδήματος, ΦΠΑ και Εργατικής νομοθεσίας
- Πολύ καλή γνώση Διεθνών Λογιστικών Προτύπων (IFRS)
- Εμπειρία στην κατάρτιση των αποτελεσμάτων κατά ΔΛΠ θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
- Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες, ομαδικό πνεύμα συνεργασίας, παρακίνηση και επιμόρφωση του ανθρώπινου δυναμικού
- Υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στην τήρηση προθεσμιών
- Κριτική ικανότητα, δομημένος τρόπος σκέψης με κατανόηση της επιχειρηματικής λειτουργίας
Benefits
- Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών
- Σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
- Δυνατότητες προσωπικής και επαγγελματικής εξέλιξης
Εταιρεία: Optimal HR
Επικοινωνία: Optimal HR