Loading...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Loading...
Skip to content

Οδηγος Σπουδων και Επαγγελματικης Σταδιοδρομιας για Οικονομολογους

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...
Οικονομολόγος
  • ΠανεπιστήμιαLooking for studies
  • ΤμήματαAll the schools
  • ΜαθήματαDescriptions
  • ΕπαγγέλματαTell me more..
  • ΕπικοινωνίαI have a question!

Αειφόρος Τουριστική Ανάπτυξη

Στόχος του μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος Αειφόρος Τουριστική Ανάπτυξη είναι να κατανοήσει ο φοιτητής την έννοια της αειφόρου ανάπτυξης και των βασικών αρχών που την συνθέτουν.

Πιο συγκεκριμένα, να είναι σε θέση να εξετάσει κριτικά στάσεις και συμπεριφορές των τουριστικών επιχειρήσεων σε σχέση με τις αρχές του αειφόρου τουρισμού ώστε να είναι προβλέψιμη και δυνατή μια προληπτική προσέγγιση αλλά και ενθάρρυνση των δραστηριοτήτων τους σε σχέση με τις αρχές της αειφορίας.

Τέλος να γνωρίσει ποια είναι εκείνα τα πρακτικά εργαλεία τα οποία μπορεί και θα πρέπει η τουριστική επιχείρηση, ιδιαίτερα η μικρομεσαία, να χρησιμοποιήσει προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της αειφόρου τουριστικής ανάπτυξης.

Συνοπτική περιγραφή των περιεχομένων του μαθήματος:

Το μάθημα Αειφόρος Τουριστική Ανάπτυξη ασχολείται με τα εξής αντικείμενα:

Εισαγωγή γύρω από το ζήτημα της αειφόρου τουριστικής ανάπτυξης
Βασικές αρχές της αειφόρου ανάπτυξης
Μορφές του “Νέου Τουρισμού”
Βασικές αρχές και ερμηνείες του αειφόρου τουρισμού
Αειφόρος τουρισμός και επιχειρηματικότητα
Αειφορία και μικρομεσαία τουριστική επιχείρηση
Χαρακτηριστικά μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων και διάφορες προσεγγίσεις
Ταξινόμηση Μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων
Χαρακτηριστικά μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων και διάφορες προσεγγίσεις
Θεωρία των Aizen-Fishbein.
Mελέτη περίπτωσης τουριστικής επιχείρησης με αειφορικό τρόπο λειτουργίας

  • Το μάθημα διδάσκεται στα εξής ιδρύματα:

    • Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας (ΔΙΠΑΕ)

      Διοίκηση Οργανισμών, Μάρκετινγκ & Τουρισμού – Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας (ΔΙΠΑΕ) (1605)

    • Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

      Αγροτικής Ανάπτυξης, Αγροδιατροφής & Διαχείρισης Φυσικών Πόρων – Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) (1001)

    • ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (έχει καταργηθεί)

      Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας – ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (έχει καταργηθεί)

Updates

10 Σεπτεμβριου 2022

Βάσεις 2022: Όσο ψηλότερα, τόσο μεγαλύτερες οι ελεύθερες πτώσεις

2 Σεπτεμβριου 2022

Ξεκινά η ηλεκτρονική εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελληνίων

3 Φεβρουαριου 2022

Χάρβαρντ και Κολούμπια ιδρύουν παραρτήματα στην Ελλάδα για μεταπτυχιακές και προπτυχιακές σπουδές

21 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

Καταργήθηκε το δεύτερο μηχανογραφικό για τις Πανελλήνιες 2022

10 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

ΟΠΑ: Νέα web εφαρμογή με το Πρόγραμμα Εξεταστικής

Περισσοτερα

    Sticky

  • Τι προσφέρει ο oikonomologos.gr;

  • Τι είναι ο Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος;

  • Τι διδάσκεται στο μάθημα Ανάλυσης και Σχεδιασμού Επιχειρηματικών Διαδικασιών;

Σχετικα

Οδηγός Σπουδών και Προοπτικές Εξέλιξης για Οικονομολόγους

Πλοηγηση

  • About us
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης

Ακολουθηστε μας

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...

Copyright © 2023. Με την αποποίηση παντός δικαιώματος

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη.
Απαραίτητα Πάντα ενεργό
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Στατιστικά
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}