Άμεσο Μάρκετινγκ και Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (Direct Marketing and CRM)
Στόχος του μαθήματος
Σκοπός του μαθήματος Άμεσο Μάρκετινγκ και Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (Direct Marketing and CRM) είναι να κατανοήσει ο φοιτητής τις δυνατότητες των εργαλείων διαχείρισης πελατών καθώς και τις τάσεις του άμεσου μάρκετινγκ.
Περιλαμβάνει θέματα σχετικά με Email Μάρκετινγκ, κινητό Marketing, δημιουργία ηλεκτρονικού προφίλ πελατών, ανάλυση ψηφιακής συμπεριφοράς πελατών, συστήματα συστάσεων με μεθόδους Κοινωνικής Υπολογιστικής, προσωποποιημένο μάρκετινγκ, εξόρυξη γνώμης, κοινωνικούς γράφους κλπ.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα:
- έχει κατανοήσει τα θέματα που σχετίζονται με το άμεσο μάρκετινγκ, τα προβλήματά του καθώς και τους τρόπους αντιμετώπισης αυτών
- μπορεί να χειρίζεται εργαλεία διαχείρισης πελατών
- γνωρίζει τον τρόπο λειτουργίας εργαλείων διαχείρισης φήμης
- μπορεί να κατανοεί τις προκλήσεις αλλά και τις δυνατότητες που υπάρχουν για online δημιουργία προφίλ καταναλωτών.
- μπορεί να γνωρίζει τις δυνατότητες που παρέχουν οι κοινωνικοί γράφοι.
Συνοπτική περιγραφή του περιεχομένου του μαθήματος:
Το μάθημα Άμεσο Μάρκετινγκ και Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (Direct Marketing and CRM) ασχολείται με τα εξής αντικείμενα:
Email Μάρκετινγκ
Κινητό Marketing (Mobile)
Telemarketing
Voicemail marketing
Δημιουργία ηλεκτρονικού προφίλ πελατών
Ανάλυση ψηφιακής συμπεριφοράς πελατών
Συστήματα Συστάσεων (Recommender Systems) με μεθόδους Κοινωνικής Υπολογιστικής
Προσωποποιημένο μάρκετινγκ (personalized marketing)
Εξόρυξη γνώμης (Opinion Mining)
Διαχείριση Φήμης (Reputation Management)
Social Customer Relationship Management
Προγράμματα Λογισμικού CRM
Λογισμικό ως online υπηρεσία για διαχείριση σχέσεων με πελάτες
Κοινωνικοί γράφοι για CRM
Επιβράβευση πελατών