Loading...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Loading...
Skip to content

Οδηγος Σπουδων και Επαγγελματικης Σταδιοδρομιας για Οικονομολογους

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...
Οικονομολόγος
  • ΠανεπιστήμιαLooking for studies
  • ΤμήματαAll the schools
  • ΜαθήματαDescriptions
  • ΕπαγγέλματαTell me more..
  • ΕπικοινωνίαI have a question!

Άμεσο Μάρκετινγκ και Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (Direct Marketing and CRM)

Στόχος του μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος Άμεσο Μάρκετινγκ και Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (Direct Marketing and CRM) είναι να κατανοήσει ο φοιτητής τις δυνατότητες των εργαλείων διαχείρισης πελατών καθώς και τις τάσεις του άμεσου μάρκετινγκ.

Περιλαμβάνει θέματα σχετικά με Email Μάρκετινγκ, κινητό Marketing, δημιουργία ηλεκτρονικού προφίλ πελατών, ανάλυση ψηφιακής συμπεριφοράς πελατών, συστήματα συστάσεων με μεθόδους Κοινωνικής Υπολογιστικής, προσωποποιημένο μάρκετινγκ, εξόρυξη γνώμης, κοινωνικούς γράφους κλπ.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα:

  • έχει κατανοήσει τα θέματα που σχετίζονται με το άμεσο μάρκετινγκ, τα προβλήματά του καθώς και τους τρόπους αντιμετώπισης αυτών
  • μπορεί να χειρίζεται εργαλεία διαχείρισης πελατών
  • γνωρίζει τον τρόπο λειτουργίας εργαλείων διαχείρισης φήμης
  • μπορεί να κατανοεί τις προκλήσεις αλλά και τις δυνατότητες που υπάρχουν για online δημιουργία προφίλ καταναλωτών.
  • μπορεί να γνωρίζει τις δυνατότητες που παρέχουν οι κοινωνικοί γράφοι.

Συνοπτική περιγραφή του περιεχομένου του μαθήματος:

Το μάθημα Άμεσο Μάρκετινγκ και Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (Direct Marketing and CRM) ασχολείται με τα εξής αντικείμενα:

Email Μάρκετινγκ
Κινητό Marketing (Mobile)
Telemarketing
Voicemail marketing
Δημιουργία ηλεκτρονικού προφίλ πελατών
Ανάλυση ψηφιακής συμπεριφοράς πελατών
Συστήματα Συστάσεων (Recommender Systems) με μεθόδους Κοινωνικής Υπολογιστικής
Προσωποποιημένο μάρκετινγκ (personalized marketing)
Εξόρυξη γνώμης (Opinion Mining)
Διαχείριση Φήμης (Reputation Management)
Social Customer Relationship Management
Προγράμματα Λογισμικού CRM
Λογισμικό ως online υπηρεσία για διαχείριση σχέσεων με πελάτες
Κοινωνικοί γράφοι για CRM
Επιβράβευση πελατών

  • Το μάθημα διδάσκεται στα εξής ιδρύματα:

    • ΤΕΙ Αθηνών (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Αθηνών (έχει καταργηθεί)

Updates

10 Σεπτεμβριου 2022

Βάσεις 2022: Όσο ψηλότερα, τόσο μεγαλύτερες οι ελεύθερες πτώσεις

2 Σεπτεμβριου 2022

Ξεκινά η ηλεκτρονική εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελληνίων

3 Φεβρουαριου 2022

Χάρβαρντ και Κολούμπια ιδρύουν παραρτήματα στην Ελλάδα για μεταπτυχιακές και προπτυχιακές σπουδές

21 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

Καταργήθηκε το δεύτερο μηχανογραφικό για τις Πανελλήνιες 2022

10 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

ΟΠΑ: Νέα web εφαρμογή με το Πρόγραμμα Εξεταστικής

Περισσοτερα

    Sticky

  • Τι προσφέρει ο oikonomologos.gr;

  • Τι είναι ο Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος;

  • Τι διδάσκεται στο μάθημα Ανάλυσης και Σχεδιασμού Επιχειρηματικών Διαδικασιών;

Σχετικα

Οδηγός Σπουδών και Προοπτικές Εξέλιξης για Οικονομολόγους

Πλοηγηση

  • About us
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης

Ακολουθηστε μας

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...

Copyright © 2023. Με την αποποίηση παντός δικαιώματος

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη.
Απαραίτητα Πάντα ενεργό
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Στατιστικά
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}