Διαφήμιση και Προώθηση Πωλήσεων (Advertising & Sales)
Στόχος του μαθήματος
Σκοπός του μαθήματος Διαφήμιση και Προώθηση Πωλήσεων είναι η ανάπτυξη θεμάτων επικοινωνίας και προβολής και η παρουσίαση των πιο πρόσφατων θεωριών σε θέματα που άπτονται της προώθησης πωλήσεων προϊόντων.
Στόχος είναι επίσης η εξοικείωση του φοιτητή με την σύγχρονη θεωρία πάνω σε θέματα διαφήμισης και γενικότερης προβολής κερδοσκοπικών ή μη φορέων. Παράλληλα επιδιώκεται η σύνδεση της διαφήμισης με τα άλλα στοιχεία του μίγματος προβολής και ιδιαίτερα με αυτό των τεχνικών προώθησης.
Συνοπτική περιγραφή των περιεχομένων του μαθήματος
Το μάθημα Διαφήμιση και Προώθηση Πωλήσεων ασχολείται με τα εξής αντικείμενα:
- Εισαγωγή στη διαφήμιση
- Ολοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική μάρκετινγκ (Integrated marketing communications)
- Η διαφήμιση και η διαδικασία της επικοινωνίας
- Η οικονομική διάσταση της διαφήμισης στην Ελλάδα
- Καθορισμός διαφημιστικού προϋπολογισμού
- Η σχεδίαση του προγράμματος μάρκετινγκ και του προγράμματος της διαφήμισης
- Διαμόρφωση διαφημιστικών στόχων
- Η ιεραρχική κλιμάκωση των αποτελεσμάτων της διαφήμισης (με υποδείγματα)
- Η δημιουργική σχεδίαση και ανάπτυξη της διαφήμισης
- Εφαρμογή και υλοποίηση της δημιουργικής ιδέας
- Η διαμόρφωση του περιγράμματος (layout)
- Η διαμόρφωση του διαφημιστικού κειμένου
- Η απεικόνιση της διαφήμισης
- Η διαδικασία επεξεργασίας της πληροφορίας στη διαφήμιση
- Σχεδιασμός για την επιλογή των μέσων μαζικής επικοινωνίας
- Η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης
- Έλεγχος αποτελεσματικότητας της διαφήμισης
- Η διαφημιστική εταιρεία: η οργάνωση και η λειτουργία της – η σχέση με τον διαδικασίας ανάπτυξης και ολοκλήρωσης της διαφήμισης.