Loading...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Loading...
Skip to content

Οδηγος Σπουδων και Επαγγελματικης Σταδιοδρομιας για Οικονομολογους

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...
Οικονομολόγος
  • ΠανεπιστήμιαLooking for studies
  • ΤμήματαAll the schools
  • ΜαθήματαDescriptions
  • ΕπαγγέλματαTell me more..
  • ΕπικοινωνίαI have a question!

Μάρκετινγκ Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών

Στόχος του μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος Μάρκετινγκ Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών είναι η κατανόηση των γενικών αρχών και των ιδιαιτεροτήτων του μάρκετινγκ χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών καθώς επίσης και της σημασίας της εφαρμογής του στη λειτουργία και ανάπτυξη του κλάδου παροχής χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών.

Η εξοικείωση των φοιτητών με το σύνολο των διεργασιών και λειτουργιών του μάρκετινγκ χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών είναι εξίσου σημαντική με την απόκτηση ικανότητας στην επιλογή κατάλληλης στρατηγικής και μίγματος μάρκετινγκ, ιδιαίτερα στον τραπεζικό κλάδο.

Μετά την επιτυχή παρακολούθηση του μαθήματος οι φοιτητές θα έχουν την ικανότητα να:

  • παρέχουν συμβουλές για το σύνολο των διεργασιών και λειτουργιών του μάρκετινγκ χρηματοοικονομικών και τραπεζικών υπηρεσιών.
  • αναγνωρίζουν την αναγκαιότητα και τους τρόπους εφαρμογής των αρχών του Μάρκετινγκ στις τράπεζες.
  • εφαρμόζουν κατάλληλες τακτικές ενέργειες και στρατηγικές μάρκετινγκ ιδιαίτερα στον τραπεζικό κλάδο.
  • διαμορφώνουν ένα αποτελεσματικό μίγμα Μάρκετινγκ στην προσφορά τραπεζικών υπηρεσιών.
  • αναλύουν την αγοραστική συμπεριφορά του τραπεζικού πελάτη.
  • εκπονούν χρηματοοικονομικές μελέτες και έρευνες.
  • σχεδιάζουν και αναπτύσσουν χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και προϊόντα.
  • αναζητούν, αναλύουν και συνθέτουν δεδομένα και πληροφορίες με τη χρήση των απαραίτητων τεχνολογιών .
  • παρουσιάζουν και να αναλύουν τις προϋποθέσεις και τις στρατηγικές αγοραστικής προσήλωσης του τραπεζικού πελάτη.
  • εφαρμόζουν τις αρχές του μάρκετινγκ στον χρηματοπιστωτικό τομέα.
  • αναλύουν το περιβάλλον του μάρκετινγκ χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών.
  • εξηγούν την αγοραστική συμπεριφορά στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες.
  • αναλύουν και συνθέτουν το μίγμα μάρκετινγκ της επιχείρησης του χρηματοπιστωτικού τομέα: την πολιτική προϊόντος, την τιμολογιακή πολιτική, την πολιτική προώθησης και προβολής και την πολιτική διανομής.
  • εφαρμόζουν τον στρατηγικό σχεδιασμό και προγραμματισμό μάρκετινγκ στους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς.
  • οργανώνουν το μάρκετινγκ στις τράπεζες και τις θυγατρικές τους.

Συνοπτική περιγραφή των περιεχομένων του μαθήματος

Το μάθημα Μάρκετινγκ Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών ασχολείται με τα εξής αντικείμενα:

  • Εφαρμογή των Αρχών του Μάρκετινγκ στον χρηματοπιστωτικό τομέα.
  • Το περιβάλλον και το Σύστημα Πληροφοριών του Μάρκετινγκ χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών.
  • Η Αγοραστική Συμπεριφορά στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες.
    • Τα στάδια της διαδικασίας της αγοραστικής απόφασης
    • Υποδείγματα αγοραστικής συμπεριφοράς
    • Τμηματοποίηση, στόχευση και τοποθέτηση
    • Στρατηγικές τοποθέτησης στην αντίληψη του πελάτη μέσω CRM και Data Mining
    • Βαθμός ικανοποίησης και μέτρα αύξηση της αγοραστικής προσήλωσης του πελάτη
    • Ανάλυση Ελληνικής αγοράς χρηματοπιστωτικών αγορών.
  • Το Προϊόν στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες.
    • Είδη τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών
    • Στρατηγικές και διαδικασίες ανάπτυξης των χρηματοοικονομικών προϊόντων
    • Παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχία των νέων προϊόντων
    • Επωνυμία και στρατηγική προϊόντος
    • Στρατηγικές ανάπτυξης νέων προϊόντων
  • Το Δίκτυο Πωλήσεων και Διανομής των χρηματοπιστωτικών προϊόντων και υπηρεσιών.
    • Τύποι δικτύων και στρατηγικές αποφάσεις διανομής
    • Καταστήματα και εναλλακτικά δίκτυα εξυπηρέτησης
    • Η τμηματοποίηση της αγοράς
  • Η Τιμολογιακή Πολιτική για τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες.
    • Παράγοντες που επηρεάζουν τη διαμόρφωση της τιμολογιακής πολιτικής
    • Πολιτικές τιμολόγησης
    • Παράγοντες που επηρεάζουν τη διαμόρφωση τιμολογιακής πολιτικής
  • Το Μίγμα Επικοινωνίας και Προβολής στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες.
    • Ο ρόλος και η διαδικασία της επικοινωνίας στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες
    • Διαφήμιση και άμεσο Μάρκετινγκ
    • Προώθηση πωλήσεων και προσωπική πώληση
    • Τρόποι επικοινωνίας
    • Λήψη αποφάσεων για το μίγμα προβολής και επικοινωνίας
    • Δημόσιες σχέσεις
  • Στρατηγικός Σχεδιασμός και Προγραμματισμός Μάρκετινγκ στους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς.
    • Ο βαθμός ανάπτυξης και οργάνωσης του μάρκετινγκ
    • Η οργάνωση του μάρκετινγκ στις τράπεζες και τις θυγατρικές τους

 

 

 

 

 

 

  • Το μάθημα διδάσκεται στα εξής ιδρύματα:

    • Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (1545)

    • Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (669)

    • ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (έχει καταργηθεί)

Updates

10 Σεπτεμβριου 2022

Βάσεις 2022: Όσο ψηλότερα, τόσο μεγαλύτερες οι ελεύθερες πτώσεις

2 Σεπτεμβριου 2022

Ξεκινά η ηλεκτρονική εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελληνίων

3 Φεβρουαριου 2022

Χάρβαρντ και Κολούμπια ιδρύουν παραρτήματα στην Ελλάδα για μεταπτυχιακές και προπτυχιακές σπουδές

21 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

Καταργήθηκε το δεύτερο μηχανογραφικό για τις Πανελλήνιες 2022

10 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

ΟΠΑ: Νέα web εφαρμογή με το Πρόγραμμα Εξεταστικής

Περισσοτερα

    Sticky

  • Τι προσφέρει ο oikonomologos.gr;

  • Τι είναι ο Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος;

  • Τι διδάσκεται στο μάθημα Ανάλυσης και Σχεδιασμού Επιχειρηματικών Διαδικασιών;

Σχετικα

Οδηγός Σπουδών και Προοπτικές Εξέλιξης για Οικονομολόγους

Πλοηγηση

  • About us
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης

Ακολουθηστε μας

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...

Copyright © 2023. Με την αποποίηση παντός δικαιώματος

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη.
Απαραίτητα Πάντα ενεργό
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Στατιστικά
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}