Loading...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Loading...
Skip to content

Οδηγος Σπουδων και Επαγγελματικης Σταδιοδρομιας για Οικονομολογους

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...
Οικονομολόγος
  • ΠανεπιστήμιαLooking for studies
  • ΤμήματαAll the schools
  • ΜαθήματαDescriptions
  • ΕπαγγέλματαTell me more..
  • ΕπικοινωνίαI have a question!

Στρατηγική Συμβάσεων Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών

Στόχος του μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος Στρατηγική Συμβάσεων Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών είναι η απόκτηση γνώσεων, η εξοικείωση και η εξειδίκευση στη διαχείριση συμβάσεων έργων, προμηθειών και υπηρεσιών, σύμφωνα με την εθνική νομοθεσία που διέπει τις δημόσιες συμβάσεις καθώς και η ανάπτυξη ικανοτήτων στάθμισης, αξιολόγησης και διαχείρισης των εμπλεκόμενων συμφερόντων στις συμβάσεις έργων.

Επιγραμματικά, οι στόχοι του μαθήματος είναι:

  • Η ανάπτυξη ικανοτήτων για την ορθή αντιμετώπιση των πολυσύνθετων ζητημάτων που προκύπτουν από το στάδιο των διαπραγματεύσεων έως την λήξη μιας σύμβασης έργου.
  • Η κατανόηση και εμπέδωση βασικών ειδών συμβάσεων και των μεταξύ τους διαφορών.
  • Η εξοικείωση των μεθόδων στρατηγικής που επιλέγονται στις διαπραγματεύσεις έως την κατάρτιση μιας σύμβασης έργου.
  • Η κατανόηση και αξιολόγηση των οικονομικών πλεονεκτημάτων ή μειονεκτημάτων της στρατηγικής των συμβάσεων έργων.

Συνοπτική περιγραφή των περιεχομένων του μαθήματος

Το μάθημα Στρατηγική Συμβάσεων Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών ασχολείται με τα εξής αντικείμενα:

  • Γενική επισκόπηση του Δικαίου των Συμβάσεων
    • Παρουσίαση της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας για τα δημόσια έργα
    • Δημόσιες προμήθειες και υπηρεσίες
  • Δημόσιες Συμβάσεις
    • Νομική φύση και κριτική προσέγγιση
    • Συμβάσεις παραχώρησης
    • Συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ)
    • Σημασία για την οικονομική ανάπτυξη
  • Θεμελιώδεις αρχές που διέπουν τις δημόσιες συμβάσεις
    • Αρχή του ανόθευτου ανταγωνισμού, της διαφάνειας, της ίσης μεταχείρισης και της αναλογικότητας
    • Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
  • Δημόσια έργα, Δημόσιες Προμήθειες και Υπηρεσίες
    • Διακρίσεις από ιδιωτικά έργα
    • Προμήθειες και υπηρεσίες
    • Εμπλεκόμενοι φορείς κατά τη διαδικασία σύναψης και λειτουργίας σύμβασης έργου
  • Δημόσιες ηλεκτρονικές προμήθειες
  • Στρατηγική και πολιτική σύναψης δημοσίων συμβάσεων
    • Στρατηγική προδιαγνωστική φάσης
    • Πολιτική σύναψης δημοσίων συμβάσεων
  • Διαδικασία σύναψης δημοσίων συμβάσεων
    • Διαδικασίες επιλογής αναδόχου (ανοικτές και κλειστές διαδικασίες, ανταγωνιστικός διάλογος, διαδικασίες με διαπραγμάτευση, εσωτερικές αναθέσεις)
  • Στρατηγική αξιολόγησης αναδόχων
    • Στάδια και βασικές αρχές αξιολόγησης
    • Κριτήρια επιλογής αναδόχου
    • Προστασία του δημοσίου από αδικαιολόγητα χαμηλές προσφορές
    • Προστασία των διαγωνιζόμενων, επιτροπές διαγωνισμού
  • Κατάρτιση δημόσιας σύμβασης
    • Προσυμβατικός έλεγχος δημοσίων συμβάσεων
    • Ανάλυση περιεχομένου της σύμβασης
    • Στόχοι επίτευξης της σύμβασης
    • Διαπραγμάτευση αλλαγών στη σύμβαση
  • Υλοποίηση και διαχείριση δημόσιας σύμβασης
    • Βασικά στοιχεία διαχείρισης σύμβασης
    • Διαχείριση της σχέσης με τον ανάδοχο
    • Παρακολούθηση του ανάδοχου
  • Υποχρεώσεις και δικαιώματα των συμβαλλόμενων μερών
    • Υποχρεώσεις αναδόχου (τήρηση των συμφωνημένων χρονοδιαγραμμάτων και τεχνικών προδιαγραφών, ημερολογίου, υπακοή στις σύννομες εντολές του οικονομικού φορέα)
    • Υποχρεώσεις οικονομικού φορέα (πληρωμή αμοιβής, άρση νομικών και πραγματικών εμποδίων για την εκτέλεση εργασιών και παροχή υπηρεσιών)
  • Περάτωση σύμβασης έργου, προμηθειών και υπηρεσιών
    • Ενέργειες για την περάτωση της σύμβασης
    • Πρόωρη λύση της σύμβασης, συνέπειες για τα συμβαλλόμενα μέρη
    • Αξιολόγηση διαδικασιών διαχείρισης
  • Προστασία των εμπλεκόμενων στις δημόσιες συμβάσεις έργων
    • Επίλυση διαφορών σε προσυμβατικό, ενδιάμεσο και συμβατικό στάδιο
    • Ενδικοφανής και δικαστική προστασία
    • Μέθοδοι επίλυσης διαφορών και ανάλυση αυτών
  • Το μάθημα διδάσκεται στα εξής ιδρύματα:

    • ΤΕΙ Θεσσαλίας (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων (κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων) – ΤΕΙ Θεσσαλίας (έχει καταργηθεί)

Updates

10 Σεπτεμβριου 2022

Βάσεις 2022: Όσο ψηλότερα, τόσο μεγαλύτερες οι ελεύθερες πτώσεις

2 Σεπτεμβριου 2022

Ξεκινά η ηλεκτρονική εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελληνίων

3 Φεβρουαριου 2022

Χάρβαρντ και Κολούμπια ιδρύουν παραρτήματα στην Ελλάδα για μεταπτυχιακές και προπτυχιακές σπουδές

21 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

Καταργήθηκε το δεύτερο μηχανογραφικό για τις Πανελλήνιες 2022

10 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

ΟΠΑ: Νέα web εφαρμογή με το Πρόγραμμα Εξεταστικής

Περισσοτερα

    Sticky

  • Τι προσφέρει ο oikonomologos.gr;

  • Τι είναι ο Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος;

  • Τι διδάσκεται στο μάθημα Ανάλυσης και Σχεδιασμού Επιχειρηματικών Διαδικασιών;

Σχετικα

Οδηγός Σπουδών και Προοπτικές Εξέλιξης για Οικονομολόγους

Πλοηγηση

  • About us
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης

Ακολουθηστε μας

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...

Copyright © 2023. Με την αποποίηση παντός δικαιώματος

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη.
Απαραίτητα Πάντα ενεργό
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Στατιστικά
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}