Loading...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Loading...
Skip to content

Οδηγος Σπουδων και Επαγγελματικης Σταδιοδρομιας για Οικονομολογους

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...
Οικονομολόγος
  • ΠανεπιστήμιαLooking for studies
  • ΤμήματαAll the schools
  • ΜαθήματαDescriptions
  • ΕπαγγέλματαTell me more..
  • ΕπικοινωνίαI have a question!

Βιομηχανική Ιδιοκτησία

Στόχος του μαθήματος

Βιομηχανική Ιδιοκτησία είναι το μάθημα που μελετάει τα δικαιώματα μιας επιχείρησης σε άυλα αγαθά, όπως η επωνυμία αυτής, τα διακριτικά γνωρίσματα αυτής ή το σήμα που επιθέτει στα προϊόντα της και χρησιμοποιεί στη διαφήμιση.

Για παράδειγμα η CocaCola Co. έχει κάποια αποκλειστικά δικαιώματα στις λέξεις CocaCola, στο σχήμα του μπουκαλιού κλπ.

Μελετάται ακόμα το δίκαιο του ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων. Το δίκαιο του ανταγωνισμού ασχολείται με τις πρακτικές προώθησης προϊόντων, που αποσκοπούν στην κυριαρχία σε μεγαλύτερο μέρος της αγοράς, καθώς και με τις εναρμονισμένες πρακτικές που αποβλέπουν στη χειραγώγηση αυτής.

Βασικός στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με τη λογική της διανοητικής ιδιοκτησίας και των κανόνων του ανταγωνισμού. Θα πρέπει να είναι σε θέση να διακρίνουν τους όρους υπό τους οποίους μια επιχείρηση έχει αποκλειστικά δικαιώματα σε άυλα αγαθά, κατά τρόπο ώστε να αποκλείει τους ανταγωνιστές της από τη χρήση τους. Επίσης να διακρίνουν τις πρακτικές και μεθόδους ανταγωνισμού που είναι θεμιτές, από εκείνες που επισύρουν τις κυρώσεις του νόμου.

Συνοπτική περιγραφή των περιεχομένων του μαθήματος

Το μάθημα Βιομηχανική Ιδιοκτησία ασχολείται με τα εξής αντικείμενα:

  • Γενικοί κανόνες
  • Βιομηχανική και πνευματική ιδιοκτησία
  • Ευρεσιτεχνία
  • Υπόδειγμα χρησιμότητας και βιομηχανικό σχέδιο ή υπόδειγμα
  • Εμπορικά και βιομηχανικά απόρρητα
  • Σήμα
  • Λοιπά διακριτικά γνωρίσματα
  • Επωνυμία και διακριτικός τίτλος
  • Αθέμιτος ανταγωνισμός
  • Το μάθημα διδάσκεται στα εξής ιδρύματα:

    • Πανεπιστήμιο Αιγαίου

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Αιγαίου (320)

Updates

10 Σεπτεμβριου 2022

Βάσεις 2022: Όσο ψηλότερα, τόσο μεγαλύτερες οι ελεύθερες πτώσεις

2 Σεπτεμβριου 2022

Ξεκινά η ηλεκτρονική εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελληνίων

3 Φεβρουαριου 2022

Χάρβαρντ και Κολούμπια ιδρύουν παραρτήματα στην Ελλάδα για μεταπτυχιακές και προπτυχιακές σπουδές

21 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

Καταργήθηκε το δεύτερο μηχανογραφικό για τις Πανελλήνιες 2022

10 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

ΟΠΑ: Νέα web εφαρμογή με το Πρόγραμμα Εξεταστικής

Περισσοτερα

    Sticky

  • Τι προσφέρει ο oikonomologos.gr;

  • Τι είναι ο Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος;

  • Τι διδάσκεται στο μάθημα Ανάλυσης και Σχεδιασμού Επιχειρηματικών Διαδικασιών;

Σχετικα

Οδηγός Σπουδών και Προοπτικές Εξέλιξης για Οικονομολόγους

Πλοηγηση

  • About us
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης

Ακολουθηστε μας

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...

Copyright © 2023. Με την αποποίηση παντός δικαιώματος

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη.
Απαραίτητα Πάντα ενεργό
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Στατιστικά
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}