Περιεχόμενο και Δομή Σπουδών
Διδακτικό Υλικό
Το μεγαλύτερο μέρος του εκπαιδευτικού υλικού είναι έντυπο και κατάλληλο για τις ανάγκες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Οι τόμοι περιλαμβάνουν σκοπό και στόχους ανά κεφάλαιο, έννοιες – κλειδιά και προσδοκώμενα αποτελέσματα, ασκήσεις αυτοαξιολόγησης και δραστηριότητες.
Παρέχεται επίσης και εναλλακτικό διδακτικό υλικό για την υποστήριξη των φοιτητών στη μελέτη και κατανόηση της ύλης το οποίο αποτελείται από οπτικοακουστικό υλικό, ερωτήσεις και ασκήσεις αυτοαξιολόγησης, εκπαιδευτικό λογισμικό και μελέτες περίπτωσης (case studies).
Πρόγραμμα Μαθημάτων
1ο έτος σπουδών
Βασικές Αρχές Δικαίου και Διοίκησης
Εισαγωγή στη Διοικητική Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Ποσοτικές Μέθοδοι
2ο έτος σπουδών
Μάρκετινγκ
Δημόσια Διοίκηση και Πολιτική
Λογιστική
3ο έτος σπουδών
Χρηματοοικονομική Διοίκηση
Μάρκετινγκ II
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και νέες Τεχνολογίες για Επιχειρηματικότητα
Οικονομική Ανάλυση και Πολιτική
4ο έτος σπουδών
Διοικητική Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Αγορές Χρήματος και Κεφαλαίου
Θεωρία Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και Διαχείριση Περιβάλλοντος
Βιομηχανική Οργάνωση, Αγορά Εργασίας, Ευρωπαϊκές Επιχειρήσεις