Τραπεζικό Μάρκετινγκ (Marketing in Banking)
Στόχος του μαθήματος
Σκοπός του μαθήματος Τραπεζικό Μάρκετινγκ είναι η ανάλυση της εφαρμογής του Μάρκετινγκ στον παραδοσιακό και συνεχώς αναπτυσσόμενο κλάδο των τραπεζών, ο οποίος προσφέρει πολλές ευκαιρίες απασχόλησης στους ειδικούς του Μάρκετινγκ.
Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
- κατανοούν το τραπεζικό περιβάλλον, τον ρόλο των τραπεζών στην οικονομία και το μείγμα του τραπεζικού Μάρκετινγκ
- διακρίνουν τα τραπεζικά συστήματα, τη διάρθρωση του τραπεζικού μάρκετινγκ και τη διαδικασία αξιολόγησης των τραπεζών.
- σχεδιάζουν, να εφαρμόζουν και να αξιολογούν προγράμματα τραπεζικού Μάρκετινγκ.
- αποδέχονται την αναγκαιότητα συμμόρφωσης με τις διατάξεις της νομοθεσίας για την προώθηση και πώληση τραπεζικών προϊόντων.
Συνοπτική περιγραφή των περιεχομένων του μαθήματος
Το μάθημα Τραπεζικό Μάρκετινγκ ασχολείται με τα εξής αντικείμενα:
- Εισαγωγή στο τραπεζικό περιβάλλον και ο ρόλος των τραπεζών στην οικονομία.
- Διάρθρωση του τραπεζικού Μάρκετινγκ.
- Το μίγμα του τραπεζικού Μάρκετινγκ.
- Παραδοσιακά και σύγχρονα τραπεζικά προϊόντα.
- Διανομή, τιμολόγηση και προώθηση τραπεζικών προϊόντων.
- Ανάλυση και αξιολόγηση του ελληνικού τραπεζικού συστήματος.
- Ανάλυση θεμάτων και περιπτώσεων τραπεζικού Μάρκετινγκ.