Loading...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Loading...
Skip to content

Οδηγος Σπουδων και Επαγγελματικης Σταδιοδρομιας για Οικονομολογους

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...
Οικονομολόγος
  • ΠανεπιστήμιαLooking for studies
  • ΤμήματαAll the schools
  • ΜαθήματαDescriptions
  • ΕπαγγέλματαTell me more..
  • ΕπικοινωνίαI have a question!

Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ (e-Marketing)

Στόχος του μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ είναι να προσφέρει στον φοιτητή την ευκαιρία να εμβαθύνει σε βασικά ζητήματα δημιουργίας και διαχείρισης πληροφοριακών συστημάτων για την υποστήριξη της λήψης αποφάσεων στο Μάρκετινγκ.

Επίσης παρέχει ολοκληρωμένες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις σχετικά με τη χρήση των τεχνολογιών επικοινωνίας και πληροφόρησης στη λειτουργία του Μάρκετινγκ έτσι ώστε να τον καταστήσει ικανό στην εφαρμογή των γνώσεων αυτών σε στρατηγικό, λειτουργικό και οργανωσιακό επίπεδο.

Στο τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα έχουν την ικανότητα να:

  • ορίζουν και να περιγράφουν τα συστατικά στοιχεία ενός πληροφοριακού συστήματος Μάρκετινγκ και να διακρίνουν τα διάφορα είδη και τις λειτουργίες των συστημάτων αυτών.
  • σχεδιάζουν και να χρησιμοποιούν λογισμικό εφαρμογών πληροφοριακών συστημάτων Μάρκετινγκ για την επίλυση αντίστοιχων προβλημάτων
  • αποδέχονται την αναγκαιότητα συνδρομής των κατάλληλων προϋποθέσεων για τη λειτουργία πληροφοριακών συστημάτων Μάρκετινγκ μέσα σε μια επιχείρηση και της ανάλυσης κόστους-ωφέλειας στην ανάπτυξη και λειτουργία αυτών.
  • κατανοούν τις επιπτώσεις του διαδικτύου και γενικότερα των νέων τεχνολογιών επικοινωνίας και πληροφορίας στις αγορές και τις στρατηγικές και τακτικές μάρκετινγκ της επιχείρησης.

Συνοπτική περιγραφή των περιεχομένων του μαθήματος

Το μάθημα Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ ασχολείται με τα εξής αντικείμενα:

  • Μεγέθη και τάσεις της αγοράς του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και εμπορίου.
  • Αλλαγές στην αγορά, οφέλη, ευκαιρίες, απειλές.
  • Στρατηγική μάρκετινγκ στις ψηφιακές αγορές.
  • Μίγμα ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και διαχείριση σχέσεων με πελάτες.
  • Επιχειρηματικά μοντέλα, κοινωνικά δίκτυα και mobile marketing.
  • Οργανωτικά θέματα και εσωτερικές αλλαγές.
  • Επιμέρους τομείς εφαρμογής του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ: βιομηχανικές αγορές, ΜΜΕ, μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί, δημόσιες υπηρεσίες και οργανισμοί
  • Η υποστήριξη της λήψης αποφάσεων ηλεκτρονικού μάρκετινγκ με την βοήθεια συστημάτων Πληροφορικής.
  • Οn-line διαφήμιση.
  • Μέτρηση απόδοσης στρατηγικών internet marketing.
  • Συστήματα διαχείρισης πελατών CRM.
  • Διαχείριση γνώσης και εξόρυξη δεδομένων marketing.
  • Το μάθημα διδάσκεται στα εξής ιδρύματα:

    • Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας

      Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (1546)

    • ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας

      Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας – ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνη) (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης, Οικονομίας & Επικοινωνίας Πολιτιστικών & Τουριστικών Μονάδων – ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (έχει καταργηθεί)

    • Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

      Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (322)

    • ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (Γρεβενά) (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Κρήτης (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Κρήτης (Άγιος Νικόλαος) (έχει καταργηθεί)

Updates

10 Σεπτεμβριου 2022

Βάσεις 2022: Όσο ψηλότερα, τόσο μεγαλύτερες οι ελεύθερες πτώσεις

2 Σεπτεμβριου 2022

Ξεκινά η ηλεκτρονική εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελληνίων

3 Φεβρουαριου 2022

Χάρβαρντ και Κολούμπια ιδρύουν παραρτήματα στην Ελλάδα για μεταπτυχιακές και προπτυχιακές σπουδές

21 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

Καταργήθηκε το δεύτερο μηχανογραφικό για τις Πανελλήνιες 2022

10 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

ΟΠΑ: Νέα web εφαρμογή με το Πρόγραμμα Εξεταστικής

Περισσοτερα

    Sticky

  • Τι προσφέρει ο oikonomologos.gr;

  • Τι είναι ο Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος;

  • Τι διδάσκεται στο μάθημα Ανάλυσης και Σχεδιασμού Επιχειρηματικών Διαδικασιών;

Σχετικα

Οδηγός Σπουδών και Προοπτικές Εξέλιξης για Οικονομολόγους

Πλοηγηση

  • About us
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης

Ακολουθηστε μας

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...

Copyright © 2023. Με την αποποίηση παντός δικαιώματος

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη.
Απαραίτητα Πάντα ενεργό
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Στατιστικά
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}