Loading...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Loading...
Skip to content

Οδηγος Σπουδων και Επαγγελματικης Σταδιοδρομιας για Οικονομολογους

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...
Οικονομολόγος
  • ΠανεπιστήμιαLooking for studies
  • ΤμήματαAll the schools
  • ΜαθήματαDescriptions
  • ΕπαγγέλματαTell me more..
  • ΕπικοινωνίαI have a question!

Διαφήμιση (Advertising)

Στόχος του μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος Διαφήμιση η ανάλυση της διαδικασίας της επικοινωνίας καθώς και των επιμέρους τεχνικών που εφαρμόζονται στα πλαίσια της οργάνωσης και διαμόρφωσης μιας διαφημιστικής εκστρατείας, τόσο από τη σκοπιά της επιχείρησης όσο και της διαφημιστικής εταιρίας.

Στόχος είναι να αναγνωρίσουν οι φοιτητές τη στενή σχέση μεταξύ διαφημιστικής στρατηγικής και στρατηγικής μάρκετινγκ και να κατανοήσουν τους μηχανισμούς που καθορίζουν την αποτελεσματικότητα μιας διαφημιστικής εκστρατείας. Το μάθημα επικεντρώνεται στις κλασικές και σύγχρονες προσεγγίσεις στη μελέτη της διαφήμισης (ιεραρχικά μοντέλα της διαφήμισης, μοντέλα διαφήμισης σε συνθήκες υψηλής και χαμηλής ανάμειξης, πλέγματα στόχων-στρατηγικής κλπ.) και εξετάζει σε βάθος τόσο τον στρατηγικό όσο και τον δημιουργικό σχεδιασμό και υλοποίηση.

Διεξοδικά αναλύονται η ιεραρχική κλιμάκωση των αποτελεσμάτων της διαφήμισης, η διαδικασία επεξεργασίας της πληροφορίας στη διαφήμιση, οι παράγοντες και οι προϋποθέσεις, αλλά και τα εμπόδια ανάπτυξης μιας αποτελεσματικής διαφήμισης.

Επίσης, εξετάζονται θέματα όπως ο καθορισμός των διαφημιστικών στόχων και του προϋπολογισμού, η διαμόρφωση του διαφημιστικού προγράμματος, η σχεδίαση της διαφήμισης και η εφαρμογή υλοποίησης της δημιουργικής ιδέας, η απεικόνιση και η διαμόρφωση του διαφημιστικού κειμένου, ο σχεδιασμός και η επιλογή των μέσων επικοινωνίας.

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:

  • γνωρίζουν πώς να σχεδιάσουν, να αναπτύξουν, να εκτελέσουν και να αξιολογήσουν ένα διαφημιστικό πρόγραμμα.
  • κατανοήσουν την έννοια της διαφήμισης και τη διαφορά της από τα υπόλοιπα στοιχεία του προωθητικού μίγματος
  • κρίνουν ποιος είναι ο κατάλληλος συνδυασμός για την καλύτερη προβολή μιας επιχείρησης ή ενός προϊόντος
  • κατανοήσουν τα βήματα και τον τρόπο που υλοποιείται μια διαφημιστική εκστρατεία
  • διατυπώνουν ξεκάθαρους διαφημιστικούς στόχους
  • κατανοούν τον πολλαπλό ρόλο της διαφήμισης στην σύγχρονη οικονομία και τις κοινωνίες.
  • γνωρίζουν τους τρόπους, τα μέσα και τις μεθόδους με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να προβάλλουν τις ίδιες και τα προϊόντα τους στους καταναλωτές μέσω της διαφήμισης
  • δημιουργούν το περίγραμμα ενός διαφημιστικού μηνύματος
  • γνωρίζουν τα κριτήρια επιλογής του διαφημιστικού γραφείου και το επίπεδο συνεργασίας μεταξύ αυτού και του διαφημιζόμενου φορέα
  • συνδυάζουν κριτικά τα διάφορα ΜΜΕ, προκειμένου ένα διαφημιστικό μήνυμα να προβληθεί με τη μέγιστη αποτελεσματικότητα
  • σκέφτονται κριτικά τα διαφημιστικά προγράμματα
  • αντιλαμβάνονται πώς η διαφήμιση αλληλεπιδρά με τα κοινωνικά πρότυπα και αξίες

Συνοπτική περιγραφή των περιεχομένων του μαθήματος

Το μάθημα Διαφήμιση ασχολείται με τα εξής αντικείμενα:

  • Η διαφήμιση ως στοιχείο της ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ
  • Σχέση διαφήμισης με τα υπόλοιπα στοιχεία του προωθητικού μίγματος
  • Η διαφημιστική εκστρατεία
  • Διαμόρφωση διαφημιστικών στόχων
  • Καθορισμός διαφημιστικού προϋπολογισμού
  • Η δημιουργική σχεδίαση και ανάπτυξη του διαφημιστικού μηνύματος
  • Διαφήμιση στο διαδίκτυο και σε διαδραστικά μέσα.
  • Ζητήματα κοινωνιολογίας της διαφήμισης
  • Λειτουργία και ο στόχος της διαφήμισης.
  • Ο ρόλος της διαφήμισης στο μείγμα μάρκετινγκ.
  • H διαφήμιση στα πλαίσια της Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας Μάρκετινγκ
  • Η ιστορία και η εξέλιξη της διαφήμισης.
  • Κοινωνικά, ηθικά και νομικά ζητήματα σχετικά με τη διαφήμιση.
  • Διοίκηση της διαφημιστικής διαδικασίας.
  • Πλέγματα σχεδιασμού διαφημιστικής στρατηγικής.
  • Διαμόρφωση διαφημιστικών στόχων.
  • Σχεδιασμός διαφημιστικού προγράμματος.
  • Ανάπτυξη μηνύματος και τύποι επικλήσεων.
  • Δημιουργική στρατηγική σε διαφορετικά μέσα
  • Επιλογή και προγραμματισμός διαφημιστικών μέσων.
  • Αξιολόγηση και παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας του διαφημιστικού προγράμματος.
  • Το μάθημα διδάσκεται στα εξής ιδρύματα:

    • Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας (ΔΙΠΑΕ)

      Διοίκηση Οργανισμών, Μάρκετινγκ & Τουρισμού – Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας (ΔΙΠΑΕ) (1605)

    • Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

      Διοίκησης Τουρισμού – Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ) (670)

    • Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (669)

    • Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων (ΣΣΑΣ)

      Οικονομικό Τμήμα – Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων (ΣΣΑΣ) (867)

    • ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας (έχει καταργηθεί)

    • Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

      Οικονομικών Επιστημών – Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο (ΑΠΘ) (311)

    • Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ)

      Στατιστικής – Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) (329)

    • Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

      Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (322)

    • Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ)

      Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας – Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) (240)

    • ΤΕΙ Αθηνών (έχει καταργηθεί)

      Εμπορίας και Διαφήμισης – ΤΕΙ Αθηνών (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (έχει καταργηθεί)

    • Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (337)

    • Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ)

      Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας – Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) (314)

    • Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ)

      Οικονομικής Επιστήμης – Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) (312)

Updates

10 Σεπτεμβριου 2022

Βάσεις 2022: Όσο ψηλότερα, τόσο μεγαλύτερες οι ελεύθερες πτώσεις

2 Σεπτεμβριου 2022

Ξεκινά η ηλεκτρονική εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελληνίων

3 Φεβρουαριου 2022

Χάρβαρντ και Κολούμπια ιδρύουν παραρτήματα στην Ελλάδα για μεταπτυχιακές και προπτυχιακές σπουδές

21 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

Καταργήθηκε το δεύτερο μηχανογραφικό για τις Πανελλήνιες 2022

10 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

ΟΠΑ: Νέα web εφαρμογή με το Πρόγραμμα Εξεταστικής

Περισσοτερα

    Sticky

  • Τι προσφέρει ο oikonomologos.gr;

  • Τι είναι ο Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος;

  • Τι διδάσκεται στο μάθημα Ανάλυσης και Σχεδιασμού Επιχειρηματικών Διαδικασιών;

Σχετικα

Οδηγός Σπουδών και Προοπτικές Εξέλιξης για Οικονομολόγους

Πλοηγηση

  • About us
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης

Ακολουθηστε μας

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...

Copyright © 2023. Με την αποποίηση παντός δικαιώματος

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη.
Απαραίτητα Πάντα ενεργό
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Στατιστικά
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}