Loading...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Loading...
Skip to content

Οδηγος Σπουδων και Επαγγελματικης Σταδιοδρομιας για Οικονομολογους

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...
Οικονομολόγος
  • ΠανεπιστήμιαLooking for studies
  • ΤμήματαAll the schools
  • ΜαθήματαDescriptions
  • ΕπαγγέλματαTell me more..
  • ΕπικοινωνίαI have a question!

Στρατηγικό Μάρκετινγκ (Strategic Marketing)

Στόχος του μαθήματος

Στρατηγικό Μάρκετινγκ είναι το μάθημα που παρουσιάζει τις αρχές, μεθόδους ανάλυσης και διαδικασίες του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ, το ρόλο του διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στην ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ, τις περισσότερες γενικές αλλά και εξειδικευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ, την καταλληλότητα τους ανάλογα με τις περιστάσεις της αγοράς, τους στόχους της επιχείρησης και το μίγμα μάρκετινγκ που θεωρείται ιδανικό ανά περίπτωση.

Στο πλαίσιο του μαθήματος δίνεται έμφαση στη διαδικασία κατάρτισης ενός αποτελεσματικού πλάνου μάρκετινγκ (marketing plan), αναλύεται η σημασία του στρατηγικού προγραμματισμού μάρκετινγκ και εξετάζονται σε βάθος οι στρατηγικές αποφάσεις της τμηματοποίησης και στόχευσης της αγοράς και της τοποθέτησης του προϊόντος, καθώς και οι επιμέρους στρατηγικές μάρκετινγκ στα διάφορα στάδια του κύκλου ζωής του προϊόντος.

Συνοπτική περιγραφή των περιεχομένων του μαθήματος

Το μάθημα Στρατηγικό Μάρκετινγκ ασχολείται με τα εξής αντικείμενα:

  • Βασικές Έννοιες Στρατηγικού Προγραμματισμού Μάρκετινγκ
    • Η έννοια της στρατηγικής στις επιχειρήσεις
    • Στρατηγική μάρκετινγκ
    • Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ
  • Ανάλυση Εσωτερικού και Εξωτερικού Περιβάλλοντος
    • Ανάλυση ανταγωνισμού
    • Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
    • Ανάλυση περιβάλλοντος και ευκαιριών
  • Αξιολόγηση Προϊοντικού Χαρτοφυλακίου
  • Επιλογή Αγορών – Στόχων
    • Στρατηγικές αποφάσεις τοποθέτησης προϊόντων
    • Στρατηγική τμηματοποίηση της αγοράς
    • Ανάλυση καταναλωτών
  • Στόχοι και Στρατηγική Μάρκετινγκ
  • Σχέδιο Δράσης
  • Παρακολούθηση και Έλεγχος Προγράμματος Μάρκετινγκ
  • Το μάθημα διδάσκεται στα εξής ιδρύματα:

    • Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου (ΑΣΤΕΡ)

      Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου (ΑΣΤΕΡ)

    • Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Κρήτης (ΑΣΤΕΚ)

      Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Κρήτης (ΑΣΤΕΚ)

    • Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας (ΔΙΠΑΕ)

      Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας – Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας (ΔΙΠΑΕ) (1607)

    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (1427)

    • Metropolitan College – Μητροπολιτικό Κολλέγιο

      ΒA (Hons) Marketing Management (Μάρκετινγκ) – Metropolitan College (Μητροπολιτικό Κολλέγιο)

    • Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (669)

    • Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων (ΣΣΑΣ)

      Οικονομικό Τμήμα – Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων (ΣΣΑΣ) (867)

    • Πανεπιστήμιο Αιγαίου

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Αιγαίου (320)

    • ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Αθηνών (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Αθηνών (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνη) (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης (έχει καταργηθεί)

    • Πανεπιστήμιο Πατρών

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Πατρών (352)

    • Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

      Οικονομικών Επιστημών – Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο (ΑΠΘ) (311)

    • Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

      Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού – Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (400)

    • Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

      Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (322)

    • ΤΕΙ Κρήτης (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Κρήτης (Άγιος Νικόλαος) (έχει καταργηθεί)

    • Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

      Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης – Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ) (224)

Updates

10 Σεπτεμβριου 2022

Βάσεις 2022: Όσο ψηλότερα, τόσο μεγαλύτερες οι ελεύθερες πτώσεις

2 Σεπτεμβριου 2022

Ξεκινά η ηλεκτρονική εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελληνίων

3 Φεβρουαριου 2022

Χάρβαρντ και Κολούμπια ιδρύουν παραρτήματα στην Ελλάδα για μεταπτυχιακές και προπτυχιακές σπουδές

21 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

Καταργήθηκε το δεύτερο μηχανογραφικό για τις Πανελλήνιες 2022

10 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

ΟΠΑ: Νέα web εφαρμογή με το Πρόγραμμα Εξεταστικής

Περισσοτερα

    Sticky

  • Τι προσφέρει ο oikonomologos.gr;

  • Τι είναι ο Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος;

  • Τι διδάσκεται στο μάθημα Ανάλυσης και Σχεδιασμού Επιχειρηματικών Διαδικασιών;

Σχετικα

Οδηγός Σπουδών και Προοπτικές Εξέλιξης για Οικονομολόγους

Πλοηγηση

  • About us
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης

Ακολουθηστε μας

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...

Copyright © 2023. Με την αποποίηση παντός δικαιώματος

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη.
Απαραίτητα Πάντα ενεργό
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Στατιστικά
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}