Loading...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Loading...
Skip to content

Οδηγος Σπουδων και Επαγγελματικης Σταδιοδρομιας για Οικονομολογους

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...
Οικονομολόγος
  • ΠανεπιστήμιαLooking for studies
  • ΤμήματαAll the schools
  • ΜαθήματαDescriptions
  • ΕπαγγέλματαTell me more..
  • ΕπικοινωνίαI have a question!

Μικροοικονομική και Μικροοικονομία (Microeconomics)

Στόχος του μαθήματος

Μικροοικονομική είναι το μάθημα που εξετάζει το τμήμα της οικονομικής θεωρίας που αναφέρεται στη συμπεριφορά των οικονομικών μονάδων, των καταναλωτών και επιχειρήσεων και του τρόπου που ισορροπούν αυτοί στο οικονομικό σύστημα.

Με τον όρο μικρο-οικονομική αναφέρονται οι βασικές αρχές που διέπουν την παραγωγή, ανταλλαγή και κατανάλωση αγαθών και υπηρεσιών. Είναι η καρδιά της οικονομικής επιστήμης και το βασικό εργαλείο ερμηνείας οικονομικής συμπεριφοράς στη σύγχρονη βιομηχανική κοινωνία.

Η Μικροοικονομική αποτελείται από ένα σύνολο από θεωρίες που βοηθούν στην κατανόηση της διαδικασίας με την οποία οι σπάνιοι πόροι κατανέμονται μεταξύ των εναλλακτικών χρήσεων της σύγχρονης οικονομίας και του ρόλου της διαδικασίας και των αγορών σε αυτή τη διαδικασία.

Επιγραμματικά, στόχος αυτού του μαθήματος είναι να:

  • καταδείξει τη σημασία της μικροοικονομικής ανάλυσης, καταδεικνύοντας την σημασία της οικονομικής θεωρίας της ζήτησης και προσφοράς στην λειτουργία του συστήματος της ελεύθερης αγοράς.
  • αναλύσει την συμπεριφορά του καταναλωτή και της ανταγωνιστικής επιχείρησης.
  • περιγράψει και να αναλύσει την δομή της θεωρίας του κόστους, τη λειτουργία της μονοπωλιακής επιχείρησης, τις βασικές δομές των θεωριών ατελούς ανταγωνισμού και την κυβερνητική πολιτική ελέγχου της οργάνωσης και αποδοτικότητας των αγορών.
  • εξηγήσει την πολιτική (πολιτικές) τιμολόγησης που ακολουθούν οι επιχειρήσεις στην πράξη.
  • εξηγήσει το νομικό και θεσμικό περιβάλλον της επιχείρησης.
  • εξηγήσει τα βασικά μικροοικονομικά μεγέθη και να βάλει τις βάσεις για την κατανόηση της λειτουργίας των αγορών, των διαδικασιών λήψης αποφάσεων τόσο των καταναλωτών όσο και των παραγωγών αλλά και της συμπεριφοράς τους στις αγορές.
  • εξηγήσει τη σημασία της διοικητικής επιστήμης στη λειτουργία των οικονομικών μονάδων και πως πρέπει να οργανώνεται και να διοικείται μια επιχείρηση με σκοπό να βελτιστοποιηθεί η απόδοση της.
  • περιγράψει το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον λειτουργίας της επιχείρησης καθώς και τους στόχους και την ακολουθούμενη στρατηγική.

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:

  • έχουν μια σαφή εικόνα των κυριότερων θεωρητικών εννοιών της οικονομικής επιστήμης που έχουν να κάνουν με τη ζήτηση και την προσφορά, τη θεωρία της ζήτησης του καταναλωτή, τη θεωρία της παραγωγής και του κόστους παραγωγής και τις μορφές αγοράς και να είναι σε θέση να τις ερμηνεύουν στο πλαίσιο της εφαρμοσμένης οικονομικής πολιτικής.
  • κατανοούν τη χρησιμότητα της μικροοικονομικής θεωρίας και ανάλυσης στη διοίκηση των ιδιωτικών και δημοσίων επιχειρήσεων.
  • γνωρίζουν τη λειτουργία των ανταγωνιστικών αγορών και τα εργαλεία ανάλυσης της συμπεριφοράς των αγοραστών και πωλητών στα πλαίσια του ανταγωνισμού.
  • κατανοούν τη λειτουργία πιο σύνθετων αγορών, όπως αυτής των δημοσίων αγαθών καθώς και τη λειτουργία του συνολικού οικονομικού συστήματος και των οικονομικών λειτουργιών του κράτους.
  • προσεγγίζουν κριτικά θέματα της μικροοικονομικής ανάλυσης που αφορούν την οργάνωση και διοίκηση των επιχειρήσεων και την λειτουργία των αγορών.
  • γνωρίζουν και να κατανοούν την επιστημονική αναγκαιότητα της χρήσεως διαφορετικών επιστημονικών συγγραμμάτων, για την επίλυση τεχνικο-οικονομικών προβλημάτων στο επιστημονικό πεδίο της βασικής και εφαρμοσμένης μικροοικονομικής ανάλυσης.
  • εφαρμόζουν βασικές μαθηματικές αρχές και μεθόδους στην επίλυση επιχειρησιακών προβλημάτων.
  • γνωρίζουν τον τρόπο που ισορροπούν οι επιχειρήσεις για την μεγιστοποίηση του κέρδους τους.
  • γνωρίζουν τις επιλογές για μεγιστοποίηση του κέρδους και τον τρόπο που τις επηρεάζουν οι διαφορετικές μορφές αγορές στις οποίες μπορεί να δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις.
  • αντιλαμβάνονται τον τρόπο λειτουργίας διαφόρων τύπων αγορών όπως αυτή του πλήρους ανταγωνισμού την μονωπολιακή, την ολιγοπωλιακή και τη μονοψωνιακή.
  • κατανοούν το μηχανισμό της ισορροπίας του καταναλωτή μέσω των καμπυλών αδιαφορίας, επιδιώκοντας την μεγιστοποίηση της χρησιμότητάς του.
  • κατανοούν τη σημαντική έννοια της ελαστικότητας (τιμής, εισοδήματος) που καθορίζει βασικές παραμέτρους της οικονομικής πολιτικής.
  • κατανοούν θέματα συμπεριφοράς καταναλωτή και επιχείρησης με την εφαρμογή των θεμελιωδών οικονομικών εννοιών και νόμων.
  • προσεγγίζουν και να αναλύουν τις αιτίες για την δημιουργία της ζήτησης και της προσφοράς των οικονομικών μονάδων και το σχηματισμό της αγοράς.
  • ερμηνεύουν τους βασικούς νόμους/αξιώματα/κανόνες των οικονομικών που αφορούν τις διάφορες οικονομικές μονάδες (καταναλωτή, επιχείρηση, νοικοκυριό κ.λ.π.)
  • κατανοούν και να χρησιμοποιούν τα διαθέσιμα εργαλεία της μικροοικονομικής, προκειμένου πάρουν βέλτιστες αποφάσεις (κατανάλωσης, κόστους παραγωγής, τιμολόγησης κ.λ.π.)
  • αξιολογούν τις διάφορες μορφές οργάνωσης των οικονομικών μονάδων (κυρίως επιχειρήσεων) με βάση την αρχή της βελτιστοποίησης.
  • εξηγούν τον τρόπο λειτουργίας των αγορών προϊόντων –υπηρεσιών
  • εξηγούν τον τρόπο επιλογής προϊόντων που καταναλώνει ο καταναλωτής με δεδομένο το εισόδημα και τις τιμές των αγαθών.
  • εξηγούν τη συνάρτηση παραγωγής και κόστους της επιχείρησης σε βραχυχρόνια και μακροχρόνια περίοδο.
  • εξηγούν την συμπεριφορά (ισορροπία) των επιχειρήσεων που λειτουργούν σε συνθήκες τέλειου ανταγωνισμού και μονοπωλίου.
  • κατανοούν τον τρόπο σχηματισμού των αμοιβών, των τιμών και των συντελεστών παραγωγής.
  • αναγνωρίζουν τα κύρια χαρακτηριστικά μιας ανταγωνιστικής αγοράς προϊόντων και μιας ανταγωνιστικής αγοράς παραγωγικών συντελεστών.
  • αναλύουν το οικονομικό περιβάλλον και τις μορφές αγοράς με βάση τις επιπτώσεις τους στην κοινωνική ευημερία.
  • εφαρμόζουν την ανάλυση της θεωρίας παιγνίων σε βασικά οικονομικά προβλήματα και ιδίως στην αξιολόγηση των μορφών αγοράς.
  • αναλύουν τη σημασία των ασυμμετριών πληροφόρησης στις αγορές προϊόντων και παραγωγικών συντελεστών.
  • αναγνωρίζουν τα δημοσία αγαθά, τη σημασία της εξωτερικότητας στην ανάλυση ευημερίας και να αξιολογούν τα ρυθμιστικά πλαίσια για την διαχείριση της εξωτερικότητας.
  • αναλύουν ποιες μορφές αγοράς δημιουργούν τη μέγιστη κοινωνική ευημερία και για ποιο λόγο.
  • προσδιορίζουν τις επιπτώσεις εναλλακτικών μέτρων πολιτικής στις αγορές.
  • αναλύουν τη συμπεριφορά των οικονομικών μονάδων βάσει της θεωρίας άριστων επιλογών.
  • αξιολογούν την αποτελεσματικότητα της οργάνωσης παραγωγής.
  • χειρίζονται τα βασικά εννοιολογικά, μεθοδολογικά και τεχνικά εργαλεία της μικροοικονομικής ανάλυσης.

Συνοπτική περιγραφή των περιεχομένων του μαθήματος

Το μάθημα Μικροοικονομική ασχολείται με τα εξής αντικείμενα:

  • Οικονομικό σύστημα (οικονομικές ανάγκες και αγαθά)
  • Το οικονομικό πρόβλημα και η μελέτη στενότητας των πόρων
  • Παραγωγικοί συντελεστές και οι παραγωγικές δυνατότητες της οικονομίας
    • τιμές και απασχόληση των συντελεστών παραγωγής
    • η ζήτηση για παραγωγικούς συντελεστές
    • προσδιορισμός της αμοιβής και του επιπέδου απασχόλησης της εργασίας
    • αμοιβές και απασχόληση της γης, του κεφαλαίου και της επιχειρηματικότητας
  • Λήψη οικονομικών αποφάσεων και η διαδικασία αριστοποίησης
    • μεγιστοποίηση συνάρτησης παραγωγής και ελαχιστοποίηση κόστους υπό περιορισμούς
  • Ζήτηση και προσφορά
    • προσδιοριστικοί παράγοντες,
    • η έννοια της ισορροπίας στην αγορά
    • ελαστικότητα της ζήτησης και της προσφοράς
    • εισοδηματική ελαστικότητα
  • Θεωρία Καταναλωτή
    • η μέθοδος της χρησιμότητας
    • η μέθοδος των καμπυλών αδιαφορίας
    • συμπεριφορά καταναλωτή
    • ισορροπία καταναλωτή
    • αποτελέσματα εισοδήματος και υποκατάστασης
    • πλεόνασμα καταναλωτή
    • η καμπύλη ζήτησης
  • Θεωρία της παραγωγής
    • καμπύλες κόστους της επιχείρησης
    • συναρτήσεις παραγωγής
    • η παραγωγή στη βραχυχρόνια και μακροχρόνια περίοδο
    • οι καμπύλες ίσου κόστους
    • μεγιστοποίηση του κέρδους της επιχείρησης
    • αποδόσεις και οικονομίες κλίμακας
    • κρατική παρέμβαση
    • συνολικό, μέσο και οριακό προϊόν
  • Θεωρία κόστους
    • άριστος συνδυασμός παραγωγικών συντελεστών
    • οι καμπύλες κόστους στη βραχυχρόνια και μακροχρόνια περίοδο και οι σχέσεις τους
    • ελαχιστοποίηση του κόστους
  • Μορφές αγοράς
    • τέλειος ανταγωνισμός
    • μονοπώλιο
    • ολιγοπώλιο
    • μονοπωλιακός ανταγωνισμός
    • βραχυχρόνια και μακροχρόνια ισορροπία της επιχείρησης σε όλες τις μορφές αγοράς
  • Το μάθημα διδάσκεται στα εξής ιδρύματα:

    • Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας (ΔΙΠΑΕ)

      Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων – Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ) (1601)

    • Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας

      Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (1546)

    • Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας (ΔΙΠΑΕ)

      Οικονομικών Επιστημών – Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ) (1604)

    • Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο

      Οικονομίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης – Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (144)

    • Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (1545)

    • Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας (ΔΙΠΑΕ)

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ) (1604)

    • Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (ΕΛΜΕΠΑ)

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (ΕΛΜΕΠΑ) (1654)

    • Πανεπιστήμιο Πατρών

      Διοίκησης Τουρισμού – Πανεπιστήμιο Πατρών (1283)

    • Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (ΕΛΜΕΠΑ)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων & Τουρισμού – Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (ΕΛΜΕΠΑ) (1655)

    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (1427)

    • Ιόνιο Πανεπιστήμιο

      Τουρισμού – Ιόνιο Πανεπιστήμιο (1455)

    • Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας

      Περιφερειακής & Διασυνοριακής Ανάπτυξης – Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (1543)

    • Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

      Διαχείρισης Λιμένων & Ναυτιλίας – Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) (1004)

    • Πανεπιστήμιο Πειραιώς

      Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Πειραιώς (316)

    • Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων (ΣΣΑΣ)

      Οικονομικό Τμήμα – Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων (ΣΣΑΣ) (867)

    • ΤΕΙ Κρήτης (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων (κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας) – ΤΕΙ Κρήτης (έχει καταργηθεί)

    • Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

      Οικονομικών Επιστημών – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (317)

    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

      Οικονομικών Επιστημών – Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (350)

    • Πανεπιστήμιο Πειραιώς

      Οικονομικής Επιστήμης – Πανεπιστήμιο Πειραιώς (315)

    • Πανεπιστήμιο Αιγαίου

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Αιγαίου (320)

    • ΤΕΙ Πειραιά (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων (κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας) – ΤΕΙ Πειραιά (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Θεσσαλίας (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων (κατεύθυνση Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας) – ΤΕΙ Θεσσαλίας (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας (έχει καταργηθεί)

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας

      Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας – ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Ηπείρου (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων (κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας) – ΤΕΙ Ηπείρου (έχει καταργηθεί)

    • Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

      Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (161)

    • Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ)

      Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών – Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) (150)

    • ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Ηπείρου (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων (κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων) – ΤΕΙ Ηπείρου (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνη) (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (Μεσολόγγι) (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Ιονίων Νήσων (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων (κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας) – ΤΕΙ Ιόνιων Νήσων (έχει καταργηθεί)

    • Πανεπιστήμιο Πατρών

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Πατρών (352)

    • Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

      Οικονομικών Επιστημών – Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο (ΑΠΘ) (311)

    • Πανεπιστήμιο Πατρών

      Οικονομικών Επιστημών – Πανεπιστήμιο Πατρών (319)

    • Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

      Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού – Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (400)

    • Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ)

      Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων – Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) (313)

    • ΤΕΙ Πειραιά (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων (κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων) – ΤΕΙ Πειραιά (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Κρήτης (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων (κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων) – ΤΕΙ Κρήτης (έχει καταργηθεί)

    • Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

      Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (322)

    • ΤΕΙ Ιονίων Νήσων (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων (κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων) – ΤΕΙ Ιόνιων Νήσων (έχει καταργηθεί)

    • Πάντειο Πανεπιστήμιο

      Διεθνών, Ευρωπαϊκών και Περιφερειακών Σπουδών – Πάντειο Πανεπιστήμιο (179)

    • ΤΕΙ Θεσσαλίας (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων (κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων) – ΤΕΙ Θεσσαλίας (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (Γρεβενά) (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού – ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας (έχει καταργηθεί)

    • Πανεπιστήμιο Πειραιώς

      Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής – Πανεπιστήμιο Πειραιώς (155)

    • ΤΕΙ Κρήτης (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Κρήτης (Άγιος Νικόλαος) (έχει καταργηθεί)

    • Πανεπιστήμιο Πειραιώς

      Τουριστικών Σπουδών – Πανεπιστήμιο Πειραιώς (375)

    • ΤΕΙ Κρήτης (έχει καταργηθεί)

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – ΤΕΙ Κρήτης (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας (έχει καταργηθεί)

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Ηπείρου (έχει καταργηθεί)

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – ΤΕΙ Ηπείρου (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης (έχει καταργηθεί)

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης (έχει καταργηθεί)

    • Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (337)

    • ΤΕΙ Πειραιά (έχει καταργηθεί)

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – ΤΕΙ Πειραιά (έχει καταργηθεί)

    • Πανεπιστήμιο Αιγαίου

      Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών – Πανεπιστήμιο Αιγαίου (180)

Updates

10 Σεπτεμβριου 2022

Βάσεις 2022: Όσο ψηλότερα, τόσο μεγαλύτερες οι ελεύθερες πτώσεις

2 Σεπτεμβριου 2022

Ξεκινά η ηλεκτρονική εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελληνίων

3 Φεβρουαριου 2022

Χάρβαρντ και Κολούμπια ιδρύουν παραρτήματα στην Ελλάδα για μεταπτυχιακές και προπτυχιακές σπουδές

21 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

Καταργήθηκε το δεύτερο μηχανογραφικό για τις Πανελλήνιες 2022

10 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

ΟΠΑ: Νέα web εφαρμογή με το Πρόγραμμα Εξεταστικής

Περισσοτερα

    Sticky

  • Τι προσφέρει ο oikonomologos.gr;

  • Τι είναι ο Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος;

  • Τι διδάσκεται στο μάθημα Ανάλυσης και Σχεδιασμού Επιχειρηματικών Διαδικασιών;

Σχετικα

Οδηγός Σπουδών και Προοπτικές Εξέλιξης για Οικονομολόγους

Πλοηγηση

  • About us
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης

Ακολουθηστε μας

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...

Copyright © 2023. Με την αποποίηση παντός δικαιώματος

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη.
Απαραίτητα Πάντα ενεργό
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Στατιστικά
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}