Loading...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Loading...
Skip to content

Οδηγος Σπουδων και Επαγγελματικης Σταδιοδρομιας για Οικονομολογους

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...
Οικονομολόγος
  • ΠανεπιστήμιαLooking for studies
  • ΤμήματαAll the schools
  • ΜαθήματαDescriptions
  • ΕπαγγέλματαTell me more..
  • ΕπικοινωνίαI have a question!

Μάρκετινγκ (Marketing)

Στόχος του μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος Μάρκετινγκ (Marketing) είναι η κατανόηση της σημασίας του Μάρκετινγκ για την ανταγωνιστικότητα κάθε επιχείρησης, στοχεύοντας στην εκμάθηση των τεχνικών, των διαδικασιών και των μεθόδων που εφαρμόζει το Μάρκετινγκ για την ανάλυση των επιχειρηματικών προβλημάτων και τη διαμόρφωση στρατηγικής σε θέματα προσφερομένων προϊόντων ή υπηρεσιών, δικτύων διανομής, τιμολόγησης, προβολής και επικοινωνίας.

Αναπτύσσονται οι αρχές, οι μεθοδολογίες, τα συστήματα και εργαλεία, που υποστηρίζουν τη διοίκηση του marketing, με ειδικότερες αναφορές στην οργάνωση της ανάλυσης των αγορών (συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών έρευνας αγοράς) τον προσδιορισμό της ζήτησης, τη  διερεύνηση και κατανόηση των καταναλωτικών προτιμήσεων, την ανάλυση του ανταγωνισμού, τη στόχευση και τοποθέτηση προϊόντος, τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, τη διαμόρφωση στρατηγικής καθώς και των αποφάσεων που πρέπει να ληφθούν κατά την ανάπτυξη και εισαγωγή ενός ή περισσοτέρων προϊόντων στην καταναλωτική αγορά.

Το μάθημα περιγράφει με ποιον τρόπο λαμβάνουν αποφάσεις τα στελέχη του μάρκετινγκ στην προσπάθεια τους να αναλύσουν το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον, να προσδιορίσουν και να τμηματοποιήσουν τις αγορές, να αναπτύξουν τα κατάλληλα προϊόντα, να τα τιμολογήσουν, να τα διαφημίσουν και να τα προωθήσουν, με στόχο να ικανοποιήσουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών.

Ο έντονος ανταγωνισμός, τα προϊόντα με πολύ μικρό κύκλο ζωής, η παγκοσμιοποίηση των αγορών, το διαδίκτυο και οι εφαρμογές του, δημιουργούν από κοινού ένα πολύ δύσκολο και απαιτητικό περιβάλλον για τις σημερινές επιχειρήσεις, όπου το μάρκετινγκ αποτελεί μια από τις πιο αναγκαίες προτεραιότητες.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:

  • πραγματοποιούν ανάλυση περιβάλλοντος μάρκετινγκ.
  • κατανοούν τις βασικές λειτουργίες του μάρκετινγκ και τον τρόπο που ενσωματώνονται μέσα στην αλυσίδα αξίας της επιχείρησης.
  • καταλάβουν τις βασικές αρχές της συμπεριφοράς καταναλωτή.
  • γνωρίζουν εναλλακτικά μοντέλα εξήγησης της συμπεριφοράς κατά την αγοραστική διαδικασία.
  • αντιλαμβάνονται τις έννοιες της τμηματοποίησης, στόχευσης και τοποθέτησης ενός προϊόντος στην αγορά.
  • διακρίνουν τις διαφορετικές στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται για διαφορετικές αγορές.
  • περιγράφουν υποδείγματα μέτρησης στάσεων και τις επιπτώσεις τους στις πολιτικές μάρκετινγκ.
  • κατανοούν υποδείγματα αγοραστικής συμπεριφοράς βιομηχανικών αγοραστών.
  • κατανοούν βασικές αρχές και μεθοδολογίες που χρησιμοποιούνται στην έρευνα μάρκετινγκ.
  • κατανοούν τη χρήση της τμηματοποίησης, της στόχευσης και της τοποθέτησης ως βασικών εργαλείων μάρκετινγκ.
  • γνωρίζουν και να περιγράφουν τις βασικές αρχές της διοίκησης πωλήσεων.
  • πραγματοποιούν ολοκληρωμένα σχέδια οργάνωση των πωλήσεων.
  • γνωρίζουν τις ειδικές τεχνικές προώθησης και προβολής των προϊόντων και υπηρεσιών και της διαδικασίας πώλησης τους.
  • διακρίνουν τα χαρακτηριστικά περιβάλλοντος του μάρκετινγκ και να εξηγούν τον τρόπο λήψης αποφάσεων.
  • περιγράφουν εφαρμογές των πολιτικών εξαγωγικού μάρκετινγκ στις διεθνείς αγορές.
  • προσδιορίζουν τις βασικές αρχές και το μίγμα του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ.
  • διαμορφώνουν ερωτηματολόγια έρευνας αγοράς και να αναλύουν, συνθέτουν και να εφαρμόζουν την αποκτώμενη γνώση από την πρωτογενή έρευνα.
  • περιγράφουν τις τεχνικές και τις μεθόδους που εφαρμόζει το μάρκετινγκ για την ανάλυση των επιχειρηματικών προβλημάτων.
  • κατανοούν βασικές αρχές της συμπεριφοράς του καταναλωτή και να είναι σε θέση να τη συσχετίζουν με τις διαφορές πολιτικές marketing της επιχείρησης.
  • χρησιμοποιούν τις μεθόδους μάρκετινγκ ως εργαλεία αύξησης της ανταγωνιστικότητας της επιχείρησης.
  • αναλύουν τη σημασία της διαμόρφωσης στρατηγικής σε θέματα προσφερομένων προϊόντων ή υπηρεσιών, δικτύου διανομής, τιμολόγησης, προβολής και επικοινωνίας.
  • περιγράψουν τις δραστηριότητες μάρκετινγκ μιας επιχείρησης και γενικότερα των ανθρώπων που ασχολούνται με αυτό το αντικείμενο.
  • γνωρίζουν τις σύγχρονες τάσεις στην επιστήμη του Marketing και πως αυτό συμβάλλει στην διαμόρφωση συνθηκών ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων.
  • αναγνωρίζουν τις διαστάσεις του μίγματος μάρκετινγκ και το ρόλο που διαδραματίζουν στη στρατηγική του μάρκετινγκ με στόχο τον έλεγχο της ζήτησης
  • πραγματοποιήσουν ανάλυση των 4Ps και να εξάγουν συμπεράσματα χρήσιμα στη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ και στην διαμόρφωση της στρατηγικής.
  • γνωρίζουν πώς διαμορφώνεται η αξία της επιχείρησης και να λειτουργούν με βάση τις ανάγκες των καταναλωτών και την παροχή χρησιμότητας σε αυτούς, μέσα από τα προϊόντα και υπηρεσίες που τους προσφέρει η επιχείρηση.
  • συμβάλλουν, στα πλαίσια του υγιούς ανταγωνισμού και του σεβασμού προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον, στη διαμόρφωση τακτικών και στρατηγικών από την επιχείρηση, που θα αποτελούν τις βάσεις ανταγωνιστικότητας και επιβίωσής τους σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.
  • υποστηρίζουν τις προσπάθειες των επιχειρήσεων για εξωστρέφεια μέσα από την χρήση μεθόδων και εργαλείων του σύγχρονου Marketing.
  • γνωρίζουν τους μηχανισμούς διαμόρφωσης της συμπεριφοράς του καταναλωτή και του τρόπου λειτουργίας των καταναλωτικών κινήτρων.
  • γνωρίζουν τις πολιτικές και τεχνικές τιμολόγησης προϊόντων και υπηρεσιών.
  • υποστηρίζουν ενεργά τα συστήματα διανομής, προώθησης καθώς και τις λειτουργίες της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων.
  • γνωρίζουν πως σχεδιάζεται μια στρατηγική Μάρκετινγκ καθώς και τη πληθώρα των εργαλείων που μπορεί κανείς να επιλέξει για την υλοποίησή της.
  • κατανοούν τη σημασία του πελάτη για τη βιωσιµότητα µιας επιχείρησης.

Συνοπτική περιγραφή των περιεχομένων του μαθήματος

Το μάθημα Μάρκετινγκ (Marketing) ασχολείται με τα εξής αντικείμενα:

  • Το Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
    • Επίδραση των περιβαλλοντικών μεταβλητών στον σχεδιασμό μάρκετινγκ
    • Ανάλυση ανταγωνιστών και ανάλυση κλάδου
    • SWOT Analysis (προσδιορισμός και ανάλυση ευκαιριών και κινδύνων)
    • Ανάλυση του Μίγματος μάρκετινγκ και των 4Ρ
      • Προϊόν (Product)
      • Τιμή (Price)
      • Διάθεση (Place)
      • Προβολή και προώθηση (Promotion)
  • Αγορά και Καταναλωτής
    • Ανάλυση αγορά
    • Έρευνα αγοράς (προσδιορισμός και διατύπωση του προβλήματος, στόχοι έρευνας, σύνταξη αποτελεσμάτων)
    • Σχεδιασμός έρευνας μάρκετινγκ
    • Μεθοδολογία και εργαλεία έρευνας
  • Τμηματοποίηση της Αγοράς
    • Cluster Analysis (μονοδιάστατες και πολυδιάστατες στρατηγικές τμηματοποίησης)
    • Κατάτμηση ή τμηματοποίηση της αγοράς
    • Εστίαση και τοποθέτηση προϊόντος ανάλογα με την ελκυστικότητα τμημάτων της αγοράς
    • Επιλογή αγοράς στόχου και τοποθέτηση προϊόντος στην αγορά στόχο
  • Καταναλωτική Συμπεριφορά
    • Μοντέλα καταναλωτικής / αγοραστικής συμπεριφοράς,
    • Κίνητρα αγοράς προϊόντων
    • Κατανόηση της αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών και επιχειρηματικών πελατών
    • Στρατηγικές ικανοποίησης καταναλωτών
    • Πελατειακές Σχέσεις (CRM)
  • Στρατηγική και Πολιτική προϊόντος
    • Στρατηγικό Μάρκετινγκ
    • Διαφοροποίηση προϊόντος
    • Διαχείριση χαρτοφυλακίου προϊόντος
    • Ανάπτυξη νέων προϊόντων
    • Προϊοντική πολιτική και κύκλος ζωής προϊόντος
    • Η συσκευασία και η ετικέτα του προϊόντος
  • Δίκτυο πωλήσεων και Στρατηγική Διανομής
    • Τύποι δικτύων διανομής
    • Τρόποι διανομής προϊόντων
    • Δίκτυα, συστήματα και κανάλια διανομής
  • Τιμές και Τιμολογιακή Πολιτική προϊόντων και υπηρεσιών
    • Στρατηγικές διαμόρφωσης τιμών
    • Παράγοντες επιρροής τιμολογιακής πολιτικής.
    • Αποφάσεις προσδιορισμού τιμής ανάλογα με τις συνθήκες αγοράς
    • Είδη τιμολογιακής πολιτικής.
    • Υποστηρικτικοί μηχανισμοί διαμόρφωσης τιμών
    • Πρόβλεψη πωλήσεων και κερδών
  • Διαφήμιση και Επικοινωνιακή Πολιτική
    • Διαφήμιση και προώθηση πωλήσεων
    • Προσωπικές πωλήσεις
    • Ο ρόλος και οι λειτουργίες των Δημοσίων Σχέσεων
    • Στρατηγική προβολής και επικοινωνίας

 

  • Το μάθημα διδάσκεται στα εξής ιδρύματα:

    • Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας

      Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας – Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (1544)

    • Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας (ΔΙΠΑΕ)

      Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων – Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ) (1601)

    • Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας

      Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (1546)

    • Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας (ΔΙΠΑΕ)

      Οικονομικών Επιστημών – Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ) (1604)

    • Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας

      Οικονομικών Επιστημών – Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (1548)

    • Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (1244)

    • Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (1545)

    • Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (1513)

    • Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας (ΔΙΠΑΕ)

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ) (1604)

    • Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (ΕΛΜΕΠΑ)

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (ΕΛΜΕΠΑ) (1654)

    • Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας (ΔΙΠΑΕ)

      Λογιστικής & Πληροφοριακών Συστημάτων – Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ) (1606)

    • Πανεπιστήμιο Πατρών

      Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας – Πανεπιστήμιο Πατρών (1282)

    • Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας (ΔΙΠΑΕ)

      Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας – Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας (ΔΙΠΑΕ) (1607)

    • Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (ΕΛΜΕΠΑ)

      Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας – Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (ΕΛΜΕΠΑ) (1656)

    • Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας (ΔΙΠΑΕ)

      Διοίκηση Οργανισμών, Μάρκετινγκ & Τουρισμού – Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας (ΔΙΠΑΕ) (1605)

    • Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (ΕΛΜΕΠΑ)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων & Τουρισμού – Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (ΕΛΜΕΠΑ) (1655)

    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (1427)

    • Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας (ΔΙΠΑΕ)

      Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας – Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ) (1603)

    • BA Hospitality, Tourism & Event Management – IST College

      BA Hospitality, Tourism & Event Management – IST College

    • IST College

      BA Business – IST College

    • Metropolitan College – Μητροπολιτικό Κολλέγιο

      BA (Hons) International Hospitality and Tourism Management (Διοίκηση Τουριστικών και Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων) Metropolitan College (Μητροπολιτικό Κολλέγιο)

    • Metropolitan College – Μητροπολιτικό Κολλέγιο

      ΒA (Hons) Marketing Management (Μάρκετινγκ) – Metropolitan College (Μητροπολιτικό Κολλέγιο)

    • Metropolitan College – Μητροπολιτικό Κολλέγιο

      BA (Hons) Business Management (Διοίκηση Επιχειρήσεων) – Metropolitan College (Μητροπολιτικό Κολλέγιο)

    • Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας

      Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών – Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (1549)

    • Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

      Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας – Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (1518)

    • Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ) (672)

    • Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (669)

    • Πολυτεχνείο Κρήτης

      Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης – Πολυτεχνείο Κρήτης (230)

    • Πανεπιστήμιο Πειραιώς

      Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Πειραιώς (316)

    • Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων (ΣΣΑΣ)

      Οικονομικό Τμήμα – Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων (ΣΣΑΣ) (867)

    • Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

      Οικονομικών Επιστημών – Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (361)

    • ΤΕΙ Κρήτης (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων (κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας) – ΤΕΙ Κρήτης (έχει καταργηθεί)

    • Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

      Οικονομικών Επιστημών – Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) (309)

    • Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

      Οικονομικών Επιστημών – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (317)

    • Πανεπιστήμιο Κρήτης

      Οικονομικών Επιστημών – Πανεπιστήμιο Κρήτης (321)

    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

      Οικονομικών Επιστημών – Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (350)

    • Πανεπιστήμιο Πειραιώς

      Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας – Πανεπιστήμιο Πειραιώς (336)

    • Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

      Οικονομικών Επιστημών – Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (97)

    • Πανεπιστήμιο Πειραιώς

      Οικονομικής Επιστήμης – Πανεπιστήμιο Πειραιώς (315)

    • Πανεπιστήμιο Αιγαίου

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Αιγαίου (320)

    • ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Πειραιά (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων (κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας) – ΤΕΙ Πειραιά (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας (έχει καταργηθεί)

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας

      Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας – ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Ηπείρου (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων (κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας) – ΤΕΙ Ηπείρου (έχει καταργηθεί)

    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο

      Διοίκηση Επιχειρήσεων & Οργανισμών – Ανοικτό Πανεπιστήμιο

    • ΤΕΙ Αθηνών (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Αθηνών (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (έχει καταργηθεί)

      Τουριστικών Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Ηπείρου (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων (κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων) – ΤΕΙ Ηπείρου (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνη) (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Ιονίων Νήσων (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων (κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας) – ΤΕΙ Ιόνιων Νήσων (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης, Οικονομίας & Επικοινωνίας Πολιτιστικών & Τουριστικών Μονάδων – ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας

      Διεθνούς Εμπορίου – ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (έχει καταργηθεί)

    • Πανεπιστήμιο Πατρών

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Πατρών (352)

    • Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

      Οικονομικών Επιστημών – Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο (ΑΠΘ) (311)

    • Πανεπιστήμιο Πατρών

      Οικονομικών Επιστημών – Πανεπιστήμιο Πατρών (319)

    • Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ)

      Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων – Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) (313)

    • Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ)

      Στατιστικής – Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) (329)

    • ΤΕΙ Πειραιά (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων (κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων) – ΤΕΙ Πειραιά (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Κρήτης (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων (κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων) – ΤΕΙ Κρήτης (έχει καταργηθεί)

    • Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

      Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (322)

    • ΤΕΙ Ιονίων Νήσων (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων (κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων) – ΤΕΙ Ιόνιων Νήσων (έχει καταργηθεί)

    • Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ)

      Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας – Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) (240)

    • ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (Γρεβενά) (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Αθηνών (έχει καταργηθεί)

      Εμπορίας και Διαφήμισης – ΤΕΙ Αθηνών (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Κρήτης (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Κρήτης (Άγιος Νικόλαος) (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού – ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (έχει καταργηθεί)

      Διοίκησης Επιχειρήσεων – ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Πελοποννήσου

      Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών (κατεύθυνση Τοπικής Αυτοδιοίκησης) – ΤΕΙ Πελοποννήσου (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Πελοποννήσου

      Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών (κατεύθυνση Διοίκησης Μονάδων Υγείας & Πρόνοιας ) – ΤΕΙ Πελοποννήσου (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Κρήτης (έχει καταργηθεί)

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – ΤΕΙ Κρήτης (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας (έχει καταργηθεί)

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Θεσσαλίας (έχει καταργηθεί)

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – ΤΕΙ Θεσσαλίας (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Ηπείρου (έχει καταργηθεί)

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – ΤΕΙ Ηπείρου (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης (έχει καταργηθεί)

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης (έχει καταργηθεί)

    • ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (έχει καταργηθεί)

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (έχει καταργηθεί)

    • Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

      Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (337)

    • Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ)

      Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής – Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (347)

    • Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

      Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης – Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ) (224)

    • Πανεπιστήμιο Αιγαίου

      Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης – Πανεπιστήμιο Αιγαίου (222)

    • Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ)

      Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας – Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) (314)

    • Πανεπιστήμιο Αιγαίου

      Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών – Πανεπιστήμιο Αιγαίου (180)

    • Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο

      Οικιακής Οικονομίας και Οικολογίας – Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (625)

    • Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ)

      Οικονομικής Επιστήμης – Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) (312)

Updates

10 Σεπτεμβριου 2022

Βάσεις 2022: Όσο ψηλότερα, τόσο μεγαλύτερες οι ελεύθερες πτώσεις

2 Σεπτεμβριου 2022

Ξεκινά η ηλεκτρονική εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελληνίων

3 Φεβρουαριου 2022

Χάρβαρντ και Κολούμπια ιδρύουν παραρτήματα στην Ελλάδα για μεταπτυχιακές και προπτυχιακές σπουδές

21 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

Καταργήθηκε το δεύτερο μηχανογραφικό για τις Πανελλήνιες 2022

10 Ιανουαριου 2022 | Θεσεις Εργασιας

ΟΠΑ: Νέα web εφαρμογή με το Πρόγραμμα Εξεταστικής

Περισσοτερα

    Sticky

  • Τι προσφέρει ο oikonomologos.gr;

  • Τι είναι ο Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος;

  • Τι διδάσκεται στο μάθημα Ανάλυσης και Σχεδιασμού Επιχειρηματικών Διαδικασιών;

Σχετικα

Οδηγός Σπουδών και Προοπτικές Εξέλιξης για Οικονομολόγους

Πλοηγηση

  • About us
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης

Ακολουθηστε μας

  • Facebook
  • Twitter
  • Επικοινωνία
  • Αναζήτηση...

Copyright © 2023. Με την αποποίηση παντός δικαιώματος

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη.
Απαραίτητα Πάντα ενεργό
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Στατιστικά
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}